pátek 31. října 2014

Mary Kay

Dnešní článek bude o mém novém přírůstku do odličovací rutiny a to konkretně o Mary Kay skinvigorate.



Po tom boomu s Clarasonicem začaly i ostatní firmy přinášet na trh podobné kartáčky a Mary Kay je podle mě jedna z těch levnějších. Abych řekla pravdu, tak jsem ho nepoužívala zatím až tak dlouho, ale tvrdím si říct, že i po krátké době jsou výsledky patrné. Používám ho jako další krok až po odlíčení a i přesto je většinou stále špinavý od makeupu a to jsem si myslela, že se odličuji dost důkladně. 


V balíčku byly dvě náhradní hlavice a strojek je na baterky, což mně perfektně vyhovuje.
Rozhodně bych ho hodnotila velmi pozitivně a všem vám doporučuji, abyste se na něj mrkli.
To by bylo pro dnešek vše a já vám další dojmy ohledně tohohle kartáčku sdělím později, pravděpodobně v oblíbených produktech, kde se zcela jistě objeví.

Žádné komentáře:

Okomentovat