pátek 19. září 2014

Spotřebováno V.


Pro začátek bych se jenom krátce omluvila za to, že přes prázdniny nebyly články. To se ale se začátkem školního roku změní. Teď už se ale pustím do dalších spotřebovaných produktů. Těch v budoucnu bude asi trošku víc, protože už teď mám hrozně moc prázdných obalů a ještě víc věcí, které v budoucnu dopotřebuji.

První je dvojka od Garnieru, Obě jsou to skvělé věci. Micelárku bych přirovnala ke svojí nejoblíbenější od Loreaelu, takže opravdu dobrá a dvoufázový odličovač je na tom ještě mnohem lépe. Musím říct, že je to asi nejlepší odličovač na oči, který jsem zatím použila. Není ani moc drahý a odličovače např. od Loreal nebo Mixy strčí v pohodě do kapsy. Odličuje opravdu rychle, důkladně a hlavně není mastný. Doporučuji na sto procent.


Aussie 3 minute miracle je nejsuprovější věc na vlasy co jsem kdy zkusila. Bohužel ale česká verze 3 minute miracle stojí za prd a navíc se u nás ta nejlepší řada Moist ani neprodává. Takže tady o něm nebudu moc básnit, bylo by to asi zbytečné.


Deodorant od Adidas, krása. Skvělá velikost do kabelky a má krásnou intenzivní vůni. To by ale asi mohlo hodně lidem vadit, takže bych řekla, že rozhodně není pro všechny. Termální voda od Avene není špatná, ale za tu cenu bych si jí nekoupila. Tuhle jsem dostala k Elle, takže skvělá věc na vyzkoušení, bohužel zbytečně předražená.


O suchém šampónu jsem básnila už ve svém článku o něm zde, takže se nebudu opakovat a řeknu to na rovinu - 130 nejlépe utracených korun :D


Krém Aknelot, hezky hydratuje, ale žádný dlouhodobý účinek. Prostě krém dobrý, ale rozhodně proti akné nepomáhá, takže ztráta peněz.


Řasenka They're real je bezkonkurenčně nejlepší řasenka na světě! Rozhodně ji vyzkoušejte!


Pudr od Covergirl nebyl špatný, ale dlouhodobější zmatnění se nedostavilo. Jediné co mě zaujalo bylo to, jak krásně jemně byl namletý. U nás ho už také neseženu, ale v tomhle pšípadě mě to moc nemrzí. Korektor od e.l.f., no, co bych k němu řekla, prostě e.l.f.. Krytí žádné, ale jako rozjasnění pod oči není až tak marný. Za to korektor od Rimmelu je perfektní, na drobné nedokonalosti a hlavně projasnění, ale na nějaké velké problémy s pletí také není.


Tužka na oči od Essence je absolutní propadák, proto ji vyhazuji. Je tvrdá, moc nekreslí a hlavně dráždí oči. Měla jsem je rudé ještě půl hodiny a nemohla jsem přestat brečet jak to svědilo. Rozhodně nedoporučuji. Za to tekuté linky nejsou tak špatné. Jsou krásně černé a když se naučíte pracovat s trošku tlustším hrotem tak je to paráda.


Trojka od Lushe. Daddy O' nic pro mě, jelikož mám hnědé vlasy, It's raining man je sice celkem pěkný sprcháč, ale má až moc intenzivní mentolovou vůni, až je to po chvíli nepříjemné a Big je pěkný šampón. Nic co by mě ale nadchlo to není.


Barva na vlasy od Palette. Teda abych pravdu řekla, nic moc. Barva sice byla v podstatě stejná jako měla být, nevydržela ale skoro vůbec. Už po pár dnech jsem měla v podstatě svojí barvu zpět.


A poslední věcí je maska od Rival de Loop. O té už jsem jednou říkala, že sice je příjemná, ale výsledky nulové. Sice stojí pouze asi dvacku, ale stejně je zbytečná.


To bylo pro dnešek všechno, další článek budou pravděpodobně novinky, tak doufám, že se už těšíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat