středa 9. července 2014

Novinky V.


Dneska to budou zase po delší době novinky a pro tentokrát jich mám na moje poměry opravdu málo.
První a asi nejzajímavější věc je tenhle makeup Eau de Teint od Loreal, který se u nás začal prodávat teprve asi před týdnem. Psala jsem na něj článek s prvními dojmy


Z téhle rtěnky jsem naprosto, ale naprosto nadšená. Je to Catrice v odstínu 270  Matt-erial girl a je (jak už je z názvu poznat) matná. Zatím jsem jí nezkoušela na celý den, takže nevím jak to má s výdrží, ale pigmentovaná je skvěle a matná doopravdy také je.


Další věc od Catrice, tužka na obočí. Několijsem jí viděla u Get the Louk a ona si jí moc vychvaluje a jelikož mi už došel můj stín na obočí od Essence, rozhodla jsem se, že jí zkusím. Poprvé jsem z ní úplně nadšená nebyla, je celkem tvrdá a málo pigmentovaná, ale když se s ní naučí člověk zacházet, dokáže potom udělat obočí hezky přirozené. Ještě jedno plus je spirálka na druhém konci.


Další biosilk. Už jsem ho měla a je to perfektní věc, takže jsem si musela pořídit další.


Lak ne nehty od Astoru je zatím takový průměrný, nemá až tak dobrou pigmentaci, ale výdrž je celkem slušná a jelikož se mi tahle barva moc líbí, nemám si na co stěžovat.


Tenhle mycí gel na obličej jsem koupila v Rossmannu asi za 60 Kč. Příjemně voní a hlavně pleť nevysušuje, což většina mycích gelů dělá. Zatím nevidím žádný výrazný rozdíl v mé pleti ani k dobrému, ale naštěstí ani k horšímu.


A poslední také z Rossmannu jsem si pořídila dvě (respektive 3)  masky na obličej. Musím se přiznat, že už jsem je všechny vypotřebovala. Ta hydratační maska v celku mě nijak nenadchla, ale za to dvě čistící masky jsou opravdu dobré. Na obličeji příjemně chladí a tvrdím si říct, že pokožku opravdu parádně vyčistí.


Žádné komentáře:

Okomentovat