pátek 4. července 2014

The best of...Červen

teku

Už je opět konec měsíce a já tu mám jako vždy připraveno nějakých pár produktů, které mi v červnu přirostly k srdci. Tenhle měsíc jich není až tak moc, protože jsem ani moc nových věcí nekupovala a tím pádem nebylo co zkoušet.
První dvě věci jsou moje mini verze bronzeru a tvářenky od Benefitu. Hoola je podle mě jedna z nejprofláklejších věcí možná vůbec a já rozhodně chápu proč. Je to krásně přirozená barva a je dost těžké to s ní přehnat. Obzvlášť krásně vypadá s tvářenkou Coralista, což je krásná broskvová tvářenka, která v podstatě funguje i jako rozjasňovač, jelikož má v sobě dost třpytek. Tuhle dvojku nosím poslední dobou skoro pořád.


Tekuté stíny Scandaleyes jsem si koupila na doporučení Lily Pebbles a rozhodně toho nelituji. Na očích vypadají opravdu pěkně a ani nedokážu uvěřit, jak je možné, že vydrží tak dlouho. Vydrží bez problémů úplně celý den a co je hlavní, neslévají se ani trochu. Krása!


Tužka na obočí od Catrice je naopak na doporučení Get the Louk. Jelikož se mi můj stín na obočí rozpadnul, tak jsem si původně chtěla koupit set na obočí od Catrice, nakonec jsem ale (naštěstí) skončila u téhle tužky a musím uznat, že je opravdu super. Je poměrně tvrdá, ale to je dobře, jelikož to s barvou jde jenom těžce přehnat.


Mým dalších oblíbencem je korektor Fit me!. Všichni ho chválí, všichni ho v podstatě přirovnávají ke Creamy Concealer od NARSu. Zas tak bych to asi nepřeháněla, podle mě až tak moc dobré krytí nemá, ale mně vyhovuje hlavně kvůli tomu, že se krásně nanáší, lehce se roztírá a vydrží poměrně dlouho. Zakryje toho také hodně, ale stále si myslí, že určitě existuje něco s lepším krytím. Mimo to mě opravdu vadí jeho balení. Barva se mi ošoupala ani ne po týdnu používání.


Přichází teplo a k tomu patří dobrý pudr, Stay Matte je klasika a myslím, že o něm v podstatě ani moc mluvit nemusím. Stejně ale jako u korektoru, balení je otřesné.


Zázračný kelímek od Oriflame mě nikdy moc nelákal, měla jsem Carmex a to mi ke štěstí stačí. Potom mi ale mamka koupila tenhle třešňový a musím uznat, že ho používám celkem často. Voní krásně po žvýkačkách a na rtech je hrozně příjemný. Pravda, rozhodně neléčí stejně jako Carmex, ale jelikož mám teď rty v dobrém stavu, Carmex nepotřebuju a tohle mi bohatě stačí.


Můj už každoročně klasický letní lak, NYC 112. Nejkrásnější oranžová na léto, která podle mě s mým opálených tónem pleti vypadá skvěle. Používám ho snad už třetím rokem skoro celé léto a mám ho tam víc než půlku. S výdrží to není až tak slavné, ale za tu krásnou barvu rozhodně stojí.


Jak už jsem říkala, máme tady léto a já jsem poslední dobou celkem sháněla pořádný antiperspirant, který by pomohl. Nakonec jsem dostala tenhle v DM boxu.. Zprvu jsem si říkala, že to není nic extra, ale potom co jsem ho začala používat večer před spaním, přes den se jenom stěží potím. Ještě k tomu celkem příjemně lehce voní, takže naprostá spokojenost.


Takže tohle je za červen všechno, co vy jste si oblíbili? Užijte si prázdniny a já se těším s příštím článkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat