středa 2. července 2014

L'oréal Eau de Teint


Ještě nedávno jsem si říkala, že nové makeupy nepotřebuju, že jich mám dost. Ale když jsem potom uviděla tuhle novinku v Rossmannu ještě k tomu zlevněnou na pouhých 224 Kč, bylo to jasné.
Byla jsem hrozně zvědavá, jaký to je pocit, mít tenhle makeup na sobě a tak jsem jim tam podle mě vypotřebovala asi půlku testeru, když jsem si ho blaženě rozmazávala po ruce. Je to naprosto božská věc, v podstatě jako voda, která se přemění na pudr. Ze začátku je opravdu hodně hodně tekutý a musí se důkladně promíchat, ale poté se krásně jemně rovnoměrně rozetře a je matný, no na mou mastnou pleť naprostý zázrak. Zatím jsem ho tak moc nevyzkoušela, tohle jsou jenom první dojmy, ale podle mě to bude můj perfektní makeup na léto. Krytí má opravdu malé, ale přesto mi nepřijde špatné vzhledem k tomu, že je tekutý a lehký jako voda.


V drogerii jsou dostupné 4 odstíny a koukala jsem, že dokonce mají i úplně nejsvětlejší Porcelain, takže za to určitě pochvala. Poslední dobou se u nás hodně bloggerek zlobí, kvůli moc tmavým odstínům a tohle je určitě dobrý první krok.


Zatím jsem s ním moc spokojená a dám vám ještě vědět, jak je to s výdrží a tak podobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat