pátek 20. června 2014

The lip product addict TAG


Tenhle Tag se poslední dobou točí celkem dost po internetu a jelikož ho vymyslela moje úplně nejoblíbenější youtuberka ze všech, Essie Button, rozhodla jsem, že si ho od ní půjčím. :)
 1. Oblíbený balzám na rty?
To je bez rozmýšlení rozhodně Carmex, jediný balzám, který podle mě opravdu něco dělá. Když ho dám na rty večer pořádnou vrstvu, ráno jsou rty jako nové, nehledě na to, jak moc byly popraskané nebo suché večer. Zatím se u nás neprodává, ale většina kosmetických eshopů už ho také zavedla, takže rozhodně není těžké se k němu dostat.


2. Nejvýraznější červená rtěnka?
Podle mě určitě tyhle dvě rtěnky od NYC, které jsou hrozně levné, ale jejich balení je naprosto hrozné. Z jejich nabídky jsou myslím tyhle dvě jediné bez třpytek, ale jsou božské. Vydrží opravdu hodně dlouho a ani moc nelepí. Možná bych je jejich kvalitou dokonce přirovnala ke KateMoss od Rimmelu. Tmavší odstín se jmenuje Red Rapture a světlejší Traffic Jam. Obzvlášť ta světlejší je opravdu hodně výrazná! Za tohle rozhodně NYC chválím!


3. Nejlepší produkt z drogerie a nejlepší luxusní produkt?
Z drogerie bez váhání rtěnky KateMoss, kterých mám pět odstínů a všechny je mám hrozně ráda. Psala jsem na ně recenzi zde. Luxusnějších produktů rozhodně moc nemám, takže nebylo moc z čeho vybírat, ale nakonec jsem se rozhodla pro lesk na rty od Urban Decay. Už jsem o něm také párkrát povídala. Krásně mentolově voní, vydrží opravdu dlouho a nelepí. Tenhle lesk také patří do ještě jedné další otázky-Nejoblíbenější lesk na rty.



4. Nejlepší MAC rtěnka?
To je lehké, žádnou nemám.

5. Největší zklamání?
Bohužel, už to říkám po několikáté, jsou mým velkým zklamáním Apocalips od Rimmelu. Vůbec mi nesedly a také jsem na ně psala poněkud negativní recenzi zde.
Druhé zklamání je pro mě lesk na rty od Dior, který mám v odstínu Princess. Je to sice celkem pěkná růžová, ale na rtech je to v podstatě jenom průhledný lesk s děsně velkýma třpytkama, což se mi hrozně nelíbí. Taky opravdu hodně lepí a nic nevydrží. Myslím, že za tu cenu to rozhodně nestojí. Vlastně bych za tenhle lesk nedala ani stovku.




6. Konturovací tužka, ano nebo ne?
Podle mě jak u čeho. U výrazných se jí snažím používat, ale u nude odstínů je to podle mě zbytečné. Ale asi bych řekla spíš ano. Mezi mé obzvláště velké oblíbence patří konturky od Essence, které občas používám i jako normální rtěnku, protože krásně dlouho vydrží. Kompletní recenzi na ně můžete najít zde.



7. Nejlepší lesk na rty?
Jak už jsem řekla, jeden z nich je předešlý Urban Decay a druhý je elf Luscious liquid lipstick v odstínu Baby lips. Má být sice barevný, ale je v podstatě průhledný, až podivuhodně dlouho vydrží a podle mě na rtech vypadá opravdu dobře a to já zrovna lesky moc nemusím, takže to je už co říct Za 39 Kč rozhodně stojí za to.

8. Něco EXTRA!
Tady jsem se musela chvilku zamyslet, ale nakonec tady mám dvě poslední věci, které podle mě také stojí za zmínku. První je REVLON Colorburst Laquer balm v odstínu 150. Je to krásná jemná červená. Má v sobě sice poměrně velké třpytky, ale ty se podle mě na rty vůbec nedostanou, což mi vyhovuje. Druhá věc je barevná leskortěnka od Loreal v odstínu Milady. Chtěla jsem jí hrozně dlouho, jelikož při swatchování v drogerii potom nešla skoro sundat a vydržela na ruce hrozně dlouho. Na rtech to podle mě je o trochu slabší, ale přesto se mi tahle barva strašně líbí a co si budeme říkat, vydrží mnohem déle než normální rtěnka.


Tohle bylo pro dnešní článek všechno. Doufám, že jste si Tag aspoň trochu užili a určitě ho také všichni udělejte, je to sranda!

Žádné komentáře:

Okomentovat