středa 4. června 2014

Wishlist II.





Dnes tady mám nový, můj v pořadí druhý Wishllist. Nějaké věci ze svého starého jsem si už koupila, ale několik jsem jich nadobro vyškrtla. Řeknu vám tedy podrobně proč a poté se přesunu na zcela nový. 




Celý článek ohledně prvního wishlistu můžete najít zde. V podstatě mi z něho zbyla pouze tvářenka od Nyx, kterou nemůžu najít v žádném Douglasu a trochu se bojím, že jí u nás tedy tím pádem vůbec neprodávají. Tři věci jsem vyškrtla úplně a to Bourjois healthy mix serum, Lolitint a Vanishing cream z Lushe. Bourjois jsem v žádném obchodě nemohla najít, takže to prostě vzdávám. Lolitint jsem si znovu ještě jednou v sephoře prohlédla a zjistila jsem, že by mi taková barva asi rozhodně neslušela a Vanishing cream jsem smazala proto, že ho rpostě nepotřebuji a nechce se mi za něj dávat tolik peněz. Jinak Batiste, KateMoss rtěnka, ColorTatto i Loreal rtěnka už jsou u mě doma v šuplíku.


Takže abychom se přesunuli k novému Wishlistu. Jako jednička stálé zůstává Nyx tvářenka, protože jí opravdu chci a budu hledat, dokud nenajdu :D.
 Jako druhé jsou tekuté oční stíny od Rimmelu. Viděla jsem o nich už několikrát povídat Lily Pebbles a vypadají skoro přesně jako bronzové Color Tattoo. 
Třetí je Watt's up highlighter, je naprosto krásný a hrozně se mi líbí ta houbička na druhé straně. 
Čtyřka je Korektor Fit me, který si chválí pomalu každá bloggerka a já ho chci tím pádem také, jenom jsem nenašla žádnou drogerii, kde by měli větší výběr než ze dvou odstínů.
Pětka, FaceFinity makeup od Max Factoru má prý být to stejné jako Covergirl 3 in 1 makeup, který je prej skvělý na mastnou pleť.
Šestá věc na mém wishlistu je štětec na konturování od Zoevy. V podstatě je to obdoba celkem nového štětce od Narsu. Zoeva má krásně kvalitní štětce za poměrně dobrou cenu.
A poslední věc je řasenka od Estee LauderSumptuous Extreme, kterou si asi v blízké době nepořídím, protože řasenek mám teď zásobu na několik měsíců dopředu, ale rozhodně o ní budu poté uvažovat. Dostala jsem její vzoreček k ELLE a jsem s ní vážně moc spokojená. 
To je tedy všechno z toho, co mě za poslední dobu zaujalo a doufám, že si to všechno co nejrychleji pořídím :D

Žádné komentáře:

Okomentovat