neděle 8. června 2014

Propadáky...


Každou chvíli tady něco chválím, ale nesmím zapomenout, že občas nějaký ten produkt mi taky nevyhovuje. Dneska jsem jich několik našla, co mě za poslední dobu zklamaly. Není jich naštěstí moc, ale nějaké z nich jsou doslova propadáky.


První je tenhle poměrně nový matný "lesk" na rty od Essence v odstínu 05 Velvet rose. Tak zaprvé, barva mi vůbec nesedí, to sice není ani tak problém lesku jako toho, že jsem si špatně vybrala, ale prostě v něm vypadám jako mrtvola. Jinak se ale na rty špatně nanáší, při přejetí aplikátorkem jsou na rtech viditelně čáry a když mluvíte, tak se většina lesku přesune na kraj rtů a vypadá to vážně špatně. Navíc celkem nepříjemně voní po ořeších. Jediné co je na něm kladného je hezky sametová konzistence, jinak ani do jiného odstínu už nepůjdu.


Rtěnku od v celku neznámé firmy Basic (prodává drogerie Teta) mám v odstínu 2412 . Na první pohled je to krásně tmavá fialová s žádným podtónem do červené, prostě fialová jak vyšitá. Její pigmentace je ale opravdu špatná. I po několika vrstvách prostě nedosáhnu ani trochu tak dobré pigmentace, jako u rtěnky, která byla v drogerii jako tester. Tohle mi prostě přijde jako podfuk. S výdrží nemám zkušenost, protože taková tmavá rtěnka s tak malou pigmentací vypadá na rtech až tak špatně, že jsem si jí ani netroufla nikam vzít a otestovat.



Korektor od e.l.f. jsem už jednou kritizovala ve spotřebovaných produktech. Koupila jsem si dva najednou a oba dva jsou na tom stejně špatně. Nanesu ho, krytí nic moc, ale jinak všechno v pořádku, ale už po několika minutách jako by tam nikdy ani nebyl. Dokonce i za 39 Kč mi to přijde jako vyhazování peněz.


Z tohohle jsem asi nejvíce zklamaná, je to paletka na obočí od e.l.f., kterou si chválí hrozně moc youtuberek a já jsem se na ní tak těšila. Všechny odstíny mi přišly hrozně světlé a tak jsem si nakonec vybrala tu nejtmavší verzi. Levý odstín gelu na obočí je v pořádku, hezky se s ním pracuje atd, ale celé obočí se s ním udělat nedá, k tomu je tam stín napravo, který je ale špatný. Zaprvé celkem hodně práší a hlavně je to hrozně teplý odstín, takže vpadá vážně nepřirozeně. A dokonce si i myslím, že by se takhle teplá oříškovo zrzavá barva na obočí nehodila skoro k žádnému odstínu vlasů. No prostě jsem zklamaná.



Řasenku od MissSporty jsem chtěla zkusit, protože hodně lidí říkalo, že je v podstatě stejná jako ScandaleyesLycraFlex od Rimmelu. Je pravda, že kartáčky mají naprosto totožné, ale tahle řasenka prostě nedělá vůbec nic. Jediné co, tak že řasy pročeše a možná trochu začerní, ale jinak vůbec nic.


Další produkt od e.l.f. je tenhe průhledný gel na obočí. Nejprve jsem z něj byla nadšená, ale nějak už mě to přešlo a skoro ho už nepoužívám. Zaprvé když trochu přetáhnu a gel se dostane na kůži, po chvíli se tam vytvoří něco jako uschlé lepidlo, které se musí odlepit a je to hodně vidět a zadruhé obočí je potom pocitově hodně slepené a kdykoliv nějak pohnu čelem, tak cítí, jak se mi zatvrdlé obočí pohybuje po obličeji :D. Pravděpodobně to není to nejlepší vysvětlení, ale doufám, že mě chápete. Rozhodně mám radši můj gel od Alverde.


Další a snad už poslední věc od e.l.f. jsou tyhle vodě odolné linky ve fixe. Tak hned zaprvé, vodě odolné ROZHODNĚ nejsou (jak můžete vidět na druhém obrázku) a zadruhé pigmentace je špatná, jsou spíše tmavě šedivé a fixa moc dobře nekreslí. Také se vpíjí i do těch nejmenších záhybu na kůži, což rozhodně není nic moc.




A poslední je tahle čistící pleťová voda od Clean and Clear. Hrozně moc štípe a pálí, což by mi nevadilo, kyby aspoň něco s pletí dělala. Místo toho aby čistila mi spíše přijde, že pokožku akorát podráždí, takže ani nevím, jestli jí někdy spotřebuji.


Tak to byly všechny věci, co mě za poslední dobu zklamaly. A co vy, zklamalo vás za poslední dobu něco, v co jste doufali, že bude skvělé?

Žádné komentáře:

Okomentovat