pondělí 16. června 2014

DM box!


Drogerie si pro nás připravila novinku, dm box, který vyhrál každý třetí přihlášený. Jsou to v podstatě věci v ceně 600 Kč, za které ve finále zaplatíte pouze 149 Kč, což je skvělé. Já jsem byla jedna z těch šťastných a vyhrála jsem.

Krabička byla opravdu hezky zabalená a je v ní celkem 7 plných velikostí výrobků plus ještě pár vzorků.


První je balzám na vlasy po opalování. Krásně voní a jelikož mám od Baley/i (?) moc ráda jejich Oil Repair, myslím si, že bude taky dobrý. Aroma Ritual od Dermacolu s vůní jahod a rebarbory voní naprosto božsky. Vcelku všechny Aroma Ritual sprchové gely voní krásně. Už se na něj těším.


Velká láhev tělového mléka Oil Beauty od Garnieru mě na druhou stranu až tak neláká, je pro suchou pleť, což já nemám a ani se mi moc nelíbí jeho vůně. Druhé tělové mléko je jenom miniaturka a má to být přírodní kosmetika Weleda. Nikdy jsem o tom neslyšela, tak uvidíme.


Pasta na zuby, haha díky :D A opalovací krém na obličej a dekolt. Ten voní taky pěkně.


Poslední dvě věci jsou lak na nehty a antiperspirant. Lak na nehty je krásná hot pink barva v odstínu 323 Don't be shy z kolekce Rita Ora for Rimmel. Antiperspirant od Rexony taky krásně voní a vážně doufám, že bude fungovat, protože už celkem dlouho hledám antiperspirant, který by opravdu vydržel celý den. Zatím se mi to nepovedlo, tak uvidím.


To bylo tedy všechno co mi Dm drogerie nadělila v DM boxu. Mám z toho radost a myslím, že za 150 Kč se to rozhodně vyplatilo, ale na druhou stranu nic z toho mě až tak moc nezaujalo, takže ten, kdo DM box nevyhrál, nemusí být tak zklamaný. Nicméně si ale myslím, že to byl od Dm dobrý nápad a určitě uvítám více takových soutěží.

Žádné komentáře:

Okomentovat