pondělí 9. června 2014

Novinky IV.



Po nějaké době se mi zase nashromáždilo pár nových věcí, takže se tady s vámi podělím o své první dojmy z nich.



Kate Moss rtěnky jsou podle mě jedny z nejlepších z drogerií. Na zbylé 3 co mám jsem psala článek zde. Jsou krásně pigmentované a opravdu dlouho vydrží. Odstín 07 (vlevo) byl na mém wishlistu a odstín 06 je ten, který jsem si chtěla koupit úplně jako první, jenže jsem v drogerii omylem sáhla po 09. Konečně ho tedy mám a musím říct, že ta barva je krásně šťavnatá a sytá.


O (skoro) nových RimmelMoistureRenew rtěnkách mluví hodně lidí v dobrém. Hlavně konkrétně o odstínu In love with ginger, který jsem bohužel zatím v žádné drogerii nenašla. Vzala jsem si místo toho krásnu tmavší fialovou v odstínu Sloane's plum. Na rtech vypadá celkem pěkně, i když až tak nadšená z ní nejsem, jelikož v ní je malinko perletě, která ve větší vrstvě na rtech podle mě nevypadá nejlépe. Ale to asi záleží na tom, co se komu líbí. Jinak ani její výdrž mi nepřijde tak skvělá, jako všichni říkají. Je asi lepší než normální hydratační rtěnky, ale déle než 2 hodiny na rtech podle mě nezvládne.


Zleva: RimmelMoistureRenew Sloane's plum, RimmelKateMoss 06, 07


Dlouho jsem nemohla najít žádnou dobrou černou tužku na oči, která by byla měkká a dlouho vydržela bez rozmazávání. Celkem dost lidí mluvilo a doporučovalo tuhle Scandaleyes, takže jsem ji zkusila. Musím říct, že je nádherně měkká a poměrně dost vydrží i když já bych možná potřebovala ještě trochu lepší výdrž, protože se malinko rozmazává. Oproti mým ostatním je ale zdaleka nejlepší.


Color Tattoo v odstínu Pink gold bylo také na mém wishlistu už poměrně dlouho. Konečně ho tedy mám a musím říct, že je celkem výrazně lepší než moje zlaté (Eternal Gold). Lépe se nanáší a je jemnější.


Další Scandaleyes tentokrát tekutí stíny. Tyhle jsem koupila konkrétně na doporučení LilyPebbles, která o nich mlusí poměrně často. Je to podle mě hodně podobný odstín jako je ColorTattoo On and on bronze/Bad to the bronze. Krásně dlouho vydrží a hlavně-neslévá se do záhybů!!!


Korektor Fit me! bývá často přirovnáván ke Nars Creamy Concealer nebo Lasting Perfection Concealer od Collection. Jelikož Collection u nás nemáme a za Nars bych tu tisícovku asi nedala, pořídila jsem si tenhle a zatím velká spokojenost. Dobře kryje a hlavně nevysušuje a dlouho drží.


Další v podstatě "korektor" je Dermacol Make-up cover, což je vlastně vysoce krycí makeup, ale jelikož kryje až tak moc, raději ho používám jako korektor, jelikož o masku na obličeji nestojím. Kryje opravdu dobře, ale tohle konkrétně je odstín poměrně dost do oranžova. Jako korektor pod makeup ale v pořádku. Odstín mám 221.


Kokosový olej jsem už chválila několikrát a dochází mi, takže jsem koupila další do zásoby.


O kondicionéru Oil Repair jsem taky už párkrát mluvila. Je to skvělý levný kondicionér, který funguje o dost lépe než jiné o dost dražší. Vlasy jsou po něm krásně jemné a hezky voní.


Poslední věc, antiperspirant od Nivea, který bych sem nedávala, kdyby nebyl tak špatný. Podle mě vůbec nefunguje a dělá bílé skvrny a to pořádně, Jediný plus je jeho příjemná vůně, takže je to v podstatě spíš jenom deodorant.


Žádné komentáře:

Okomentovat