neděle 1. června 2014

Garnier trojka


Moje každodenní trojka od Garnieru. Dvoufázový odličovač, micelární voda a denní krém pro citlivou pleť.


O dvoufázovém odličovači tady básním už od doby, co jsem si ho koupila. Před ním jsem používala Ryor, o kterém jsem myslela, že ho nikdy žádný jiný nepředčí, ale tenhle je opravdu lepší. Myslím, že odličují oba dva stejně, ale Garnier rozhodně není mastný, což se o Ryoru říci nedá. Jediná "závada" na něm mi přijde to, že se musí jednotlivé složky opravdu pečlivě promíchat a ihned nanést na tampónek, jinak se opět rozdělí. Jinak mu ale nemám co vytknout a myslím že za 120 Kč je to naprosto skvělý výrobek.


Denní krém pro velmi suchou a citlivou pleť popravdě používám jako noční, vzhledem k tomu, že já suchou pleť nemám a na noc mi to stačí až až. Hezky hydratuje a navíc krásně voní po růžích a nedráždí pokožku. Vyhovuje mi, ale asi to nemůžu až tak dobře posoudit, jelikož mám pleť spíše mastnou a určitě ne citlivou.


Můj nejnovější úlovek, micelární voda. Zatím jsem jí nevypoužila až tak moc, ale už teď jsem s ní vážně spokojená. Rozhodně lepší než moje předešlá od Bourjois, dokonce bych jí i přirovnala k Loreal micelární vodě, ale tím si nejsem až tak moc jistá vzhledem k tomu, že jsem Loreal už měla před nějakou dobou a až tak moc si všechny její benefity nepamatuji. Brzy ale mám v plánu udělat "souboj micelárek" kde bych nějaké z nich srovnala, takže uvidíme. Jinak ale odličuje opravdu dobře, nedráždí a dá se s ní poměrně dobře odlíčit i oční makeup.


Já osobně jsem celkem velký fanda značky Garnier, takže jsem ráda, že mi i tyhle tři věci vyhovují. Nejvíce ze všech bych určitě doporučila ten dvoufázový odličovač, který je božský!

Žádné komentáře:

Okomentovat