pátek 30. května 2014

The best of...Květen


Je tady konec měsíce a s ním i čas na nejpoužívanější a nejoblíbenější věci.

První věcí je vzoreček tělového krému od Lushe Vanilla Doo-Lite, který voní opravdu krásně sladce, nejsem si tak úplně jistá jestli po vanilce, ale každopádně krásná vůně, která vydrží celkem dlouho. Krásně hydratuje, ale pro mě je největší plus ta vůně.


Tužku od Nyx jste mohli vidět teprve v mých posledních novinkách, ale je prostě tak dobrá, že jsem si jí zamilovala okamžitě. Na oku vydrží opravdu hrozně dlouho a jako báze pod stíny je taky velmi dobrá. Rozhodně doporučuji!


Další poměrně nedávný úlovek, linky od Loreal. Jsou skvělé, štětečkem se nanáší jedna báseň, mají poměrně matný finish a vydrží opravdu dlouho. Jediné co mi vadí je, že když udělám linku dost tlustou tak má po delší době tendenci se malinko obtisknout na horní víčko.


Tenhle stín jsem si koupila, protože jsem ho chtěla používat každý den přes celé víčko, aby projasnil oko, což přesně dělá a jsem s ním moc spokojená. Pigmentace není až tak slavná, ale vydrží dlouho a za to jsem ráda.


Tahle barva tvářenky je prostě krásná na jaro a léto a když je k tomu tvářenka i kvalitní, tak je to jasný favorit. Krásně se nanáší, vydrží a je prostě krásná!


O téhle rtěnce jsem psala zde, takže se o ní nebudu moc rozkecávat. Prostě skvělá neutrální rtěnka!


Pudr od Oriflame už mám poměrně dlouho, dala mi ho mamka, protože je opravdu dost světlý, ale jelikož jsem teď zrovna ve fázi že je na mě jeden makeup moc světlý a druhý tmavý, tak tenhle pudr používám se svým tmavším makeupem a on ho krásně zesvětlí. Jsem a překvapená jak krásně zmatní a na to, že je to Oriflame i poměrně dlouho vydrží!


Krém na obličej používám každý den ráno i večer, je příjemný a podle mě i pomáhá. A to, že je to česká kosmetika, tomu jedině přidává! Za 50 Kč rozhodně koupím znovu a porozhlédnu se i po jiných věcech od téhle firmy.


A poslední věc je tenhle krém  na chodidla s Ureou, o kterém tolik lidí mluví. Je dost hustý a pravda, dost smrdí, ale už po prvním použití jsem viděla rozdíl. Momentálně mám dost suché paty a tenhle krém mi dost pomáhá!


Žádné komentáře:

Okomentovat