úterý 20. května 2014

Wet 'n' Wild ComfortZone


Tahle paletka Comfort zone a vlastně obecně stíny Wet n Wild jsou velmi oblíbené. Jsou skvěle pigmentované, mají hodně krásných odstínů a jejich cena je téměř směšná. Škoda, že zatím nedorazily do ČR.

V téhle paletce je celkem 8 stínů rozdělených do takových dvou částí, jedna má spíše neutrální barvy a druhá je do zelena/malinko do modra. Všechny stíny jsou poměrně dost třpytivé. Na všech je taky napsáno, kam se mají používat (Browbone, Eylid,...). Je to sice praktické, ale podle mě trochu zbytečné. Nikdy by mě totiž nenapadlo dát si jako rozjasnovač pod obočí tmavou barvu, ale na stínech to působí profesionálně :D Stíny jsou na dotek naprosto krásně jemné jakoby plyšové. Malinko práší, ale není to nic hrozného


Z té hnědé levé části je asi nejméně pigmentovaný první "rozjasňující" stín. Je malinko nažloutlý, ale pigmentace je rozhodně dostačující. Všechny tři další jsou skvělé. Myslím, že s těmito 4 stíny se dá udělat hrozně moc různých variant a i když jsou třpytivé, působí tak jemně a přirozeně. Tahle část paletky je moje oblíbenější než druhá zelená, jelikož zelené stíny moc nenosím.


První tři stíny z druhé části na tom nejsou s kvalitou o nic hůře, krásně jemné a pigmentované. První stříbrná je obzvláště povedená, protože na rozdíl od levé nažloutlé rozjasňující barvy je tenhle stín více pigmentovaný a krásně se leskne a třpytí.


Stín který mě ale z téhle paletky udivuje stále dokola je poslední z těch nazelenalých/namodralých. Je to naprosto boží stín, který při lehkém nanesení vypadá tmavě hnědě, ale po větší vrstvě v něm začne probleskávat krásná metalická modrá a na světle se obě barvy krásně střídají a prolínají. Sice tenhle stín moc často nepoužívám, ale jsem z něj unešená pokaždé co ho vidím.


Abych to nějak shrnula, stíny z téhle paletky rozhodně všem moc doporučuju. Stíny jsou božské, krásně pigmentované, sametově jemné, krásně se nanášení a třpytky neopadávají pod oči. Taky krásně dlouho vydrží a musím říct, že kupodivu se moc neslévají do ohybu oka. Za mě rozhodně plus a moc doufám, že se někdy k Wet n Wild stínům ještě dostanu.

1 komentář:

  1. Paletka vypadá krásně, nejvíce se mi líbí ten stín v odstínu Eyelid...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat