neděle 25. května 2014

TAG: Tohle nebo tamto?

Dneska tady mám pro vás další Tag, tak jdeme na to.

Tvářenka nebo bronzer?
Bronzer. Jednoznačně. Na mě se mi líbí mnohem víc a tvářenku, co by se mi líbila a i mi slušela, jsem zatím nenašla.

Linky nebo řasenka?
Řasenka, linky bez řasenky nejsou pěkný a navíc já stejně linky nenosím každý den.

Make-up nebo korektor?
Make-up, protože korektorem pleť nesjednotím a navíc s dobrým make-upem se dají zakrýt i nedokonalosti.

Neutrální nebo barevné stíny?
Neutrální, s barvami jsem si nějak nesedla a ani se mi barevné oči moc nelíbí.

Lisované nebo sypké stíny?
Lisované, jsou praktičtější.

Rtěnka nebo lesk?
To je těžký, záleží na příležitosti, ale asi rtěnka. Nemám ráda, když se mi na lesky v jednom kuse lepí vlasy.

Štětce nebo houbičky?
Dřív jsem používala houbičky, ale teď už bych se k nim nikdy nevrátila. Štětce jednoznačně vedou.

Dlouhé nehty nebo krátké?
Jak kdy a také jaká barva. Dlouhé se mi moc líbí, ale po nějaké době mě začnou štvát, takže asi spíš krátké.

Tělové mléko nebo máslo?
Máslo a to nejlepší co jsem kdy měla bylo s příchutí manga z Body shopu.

Džíny nebo tepláky?
Džíny, nechápu lidi co chodí po městě v teplácích...

Dlouhý nebo krátký rukáv?
Buď tílko a nebo dlouhý rukáv, stejně si rukávy většinou vyhrnu.

Šátky nebo klobouky?
Nenosím ani jedno, ale když už tak šátky.

Puntíky nebo proužky?
To je mi uplně jedno.

Drdol nebo culík?
Tak to je těžký, nosím ráda oboje, ale asi drdol.

Parfém nebo sprej?
Parfém

Sprchový gel nebo mýdlo?
SPRCHOVÝ GEL!!!

Dlouhé kalhoty nebo kraťasy?
Jak kdy, ale pravděpodobně dlouhé.

Žabky nebo sandálky?
Do města určitě sandálky.

Náhrdelníky nebo náramky?
Asi náramky, ale mam ráda oboje.

Podpatky nebo nízké boty?
Podpatky mám moc ráda, ale nosím hlavně ploché boty.

Bunda nebo mikina?
Bunda, mikinu nemám snad ani jednu.

HM nebo Gate?
HM!!! Do Gate ani nepáchnu.

Vlasy rovné nebo vlnité?
Já mám osobně úplně rovné a jsem s tím spokojená. Vlnité jsou fajn, ale málokdo má vlny hezké.

Pinetky nebo sponky?
Nepoužívám ani jedno...

Dlouhé vlasy nebo krátké?
Záleží na kom, mně se líbí asi víc kratší, ale mám dlouhé, protože by na mě krátké vypadaly děsně.

Svázané vlasy nebo volné?
Vždycky vyjdu s rozpuštěnýma vlasama, ale potom mě začnou štvát a většinou je stejně svážu.

Déšť nebo slunce?
Slunce a nebo obojí dohromady.

Léto nebo zima?
Oboje, v létě radši zima, v zimě zase léto. 

Podzim nebo jaro?
Nemusím ani jedno, ale asi jaro, na podzim je mokro a zima k tomu.

Čokoláda nebo vanilka?
Vanilka, nemám ráda věci s příchutí čokolády, kromě samotný čokolády.

Žádné komentáře:

Okomentovat