pondělí 19. května 2014

Novinky III.



Novinky jsem sice psala nedávno, ale jelikož tento víkend proběhla "shopping fever" tak toho mám tady zase celkem dost. Já osobně doufám, že nákupy potom zase dlouho nebudou, protože si přijdu jako hroznej "shopaholic" a můj rozpočet se nějak smrskává.

První jsem si pořídila mono stín od Essence v odstínu 22 blockbuster. Je to matný světle béžový stín, který se podle mě hodí přes celé víčko, aby oko trochu prozářil, ale pořád to vypadalo, že toho na oku moc není. Zatím jsem ho neměla na sobě ani jednou, takže vůbec netuším, jak na tom bude s výdrží atd.


Konturovací tužky na rty od Essence už mám dvě a tenhle odstín (05 soft berry) je krásně tmavě fialový a já ho prostě musela mít. Doopravdy je mnohem více fialový než na fotce.


V Douglasu se mi konečně podařilo sehnat jumbo tužku od Nyxu v odstínu milk. Zkusila jsem ji jednou a je neuvěřitelná. Pigmentace je skvělá a na "water line" vydrží opravdu dlouho. Těším se, až ji budu používat na celé víčko jako bázi pod stíny.


Po téhle tekuté rtěnce na rty od Loreal už pokukuju opravdu dlouho, dokonce jsem jí měla i na mém wishlistu, ale nějak jsem v drogerii vždy odolala si jí koupit. Když ale v ELLE vyšla sleva 1+1 od Lorealu zdarma, neváhala jsem a koupila jsem si ji společně s gelovými linkami. Je opravdu krásná a vydrží dlouho.


Naopak v Rossmanu měli zase slevu 1+1 zdarma na tyhle řasenky. Jsem na ně opravdu zvědavá. Řasenek mám momentálně do zásoby opravdu hodně takže na tyhle se dostane řada asi až za hodně dlouho.


Moje mamka si objednala taky začátečnický set od Lush a tyhle tři vzorečky mi přenechala, protože se jí nehodily/nevoněly. Vanilla Doo-lite je krásný tělový krém, který voní opravdu krásně sladce po vanilce. Banánmix je jedna z domácích masek na obličej, které Lush vyrábí. Je to podle mě v podstatě rozmixovaný banán, alespoň to tak vypadá a voní. A No drought je suchý šampón.


Příloha z ELLE termální voda, Určitě bude skvělá na léto.


Jak už jsem říkala, 1+1 zdarma, takže tyhle gelové linky byly moje! Koupila jsem si je na doporučení, ale nikdy jsem gelové linky neměla, takže se to budu muset ještě nějak pokusit naučit.


Krém na problematickou pleť Aknelot jsem zatím neměla moc šanci otestovat, ale je příjemný. Rychle se vstřebá a příjemně voní.


Dvoufázový odličovač očí mi dala slečna od Lorealu zdarma za to, že jsem si koupila nějaký produkt na rty. Rozhodně mi udělala radost, jelikož můj Garnier mi už ubývá a tenhle vypadá zajímavě.


Batiste suchý šampón! Konečně! Mám z něj hroznou radost, protože ho chci zkusit už dlouho a navíc naprosto božsky voní.


A poslední, taková trochu "jiná" věc, je tenhle kartáček ze Sephory. Myslela jsem, že by s ním šel hezky nanášet mycí gel na obličej, takže proč to nezkusit.



Žádné komentáře:

Okomentovat