středa 14. května 2014

Novinky II.


Dneska tady mám dalších 12 věcí, které jsem si za poslední dobu pořídila. Z většiny z nich mám opravdu radost, ale nemůžu to zatím nijak objektivně posoudit, protože jsem je nepoužívala příliš dlouho.
Tvářenku od Catrice jsem už párkrát u někoho viděla a rozhodně na ní bylo hodně chvály, tak jsem se rozhodla si pořídit tuhle víceméně oranžovou v odstínu 030 Love and Peach. Zatím jsem moc spokojená, je krásně pigmentovaná a pro můj odstín pleti podle mě perfektní a hlavně je bez třpytek, z čehož mám moc velkou radost.


Z téhle řady Match Perfection od Rimmelu už mám make-up i korektor a s oběma jsem moc spokojená, tak jsem chtěla vyzkoušet i pudr. Navíc tohle balení je naprosto skvělé, dobře se zavírá a je perfektní do kabelky.


Řasenku Lash Accelerator jsem chtěla zkusit už od té doby, co se poprvé objevila v drogérii, ale nějak jsem se k tomu nedokopala. Teď ale, když už mi začíná vysychat They're real, jsem se rozhodla jí zkusit. Její kartáček se mi moc líbí a snad bude fungovat.


Oční stíny v tužce Scandaleyes už mám v odstínu Bulletproof Beige a jsem s ní moc spokojená a tak jsem se rozhlížela po ostatních odstínech a tahle mě zaujala. Je to odstín 003 Bad girl bronze. Zatím jsem jí zkoušela jenom jednou, ale musím říct, že drží pekelně. Ani se nehne, krása.


Miss sporty rtěnku mám už jednu a celkem mě překvapila. Nevydrží sice nějak extrémně dlouho, ale je krásně krémová, hezky se nanáší a hlavně naprosto krásně melounově voní. Tuhle jsem si koupila, protože jsem chtěla nějakou červeno oranžovou na jaro, ale nebyla jsem si jistá, jestli mi bude slušet a tak jsem nechtěla kupovat žádnou drahou. Udělala jsem dobře, oranžová rtěnka mi podle mě vůbec nesluší.


Matný lesk na rty od Essence.v odstínu 05 Velvet rose je na pohled opravdu hezká barva, ale opět, nesluší mi, je na mě moc světlá a vypadám jako mrtvola, takže jsem ani nemohla vyzkoušet jak dlouho vydrží. Jinak ale pigmentace je suprová a nanáší se bez problému. Trochu mi ale přijde, že zalézá do vrásek a to jsem ji na sobě neměla déle než půl hodiny.


V podobném odstínu jsem si koupila i tužku na rty od Essence, kterou už také jednu mám a jsem s ní moc spokojená. Tahle je krásně neutrální a já ji občas používám na celé rty a vydrží opravdu dlouho.


Řasenku od Estee Lauder jsem dostala v Elle a je naprosto skvělá! Štěteček má poměrně velký a je dost tekutá, ale řasy krásně pročeše a prodlouží a snad ještě lépe vypadá, když jí nanáším v půlce dne na už zaschlou They're real! Až tuhle miniaturku vypoužívám, tak si asi vážně koupím i tu velkou, protože jsem z ní vážně nadšená.


Když jsem viděla tyhle nové rtěnky od Loreal v drogeri, tak jsem nemohla odolat a vybrala jsem si tuhle naoranžovělou v odstínu Eva's nude, která je inspirována Evou Longoria. Koupila jsem jí předevčírem, takže jsem ji ještě nestihla vyzkoušet.


Pásky na nos od Balei jsou na prd. Vůbec nic mi neudělaly a příště si je už rozhodně nekoupím. Vím ale, že pár lidí si je chválí, takže asi záleží.


Olej na vlasy Oil Repair od Balea už jsem jednou měla a byla jsem s ním spokojená. Není to zdaleka nic tak dobrého jako Biosilk ale skvěle voní a za tu cenu perfektní.


A jelikož už jsem vypotřebovala svojí micelární  vodu od Burjois, tak jsem si musela koupit novou. Už nějakou dobu sem si brousila zuby na tuhle od Garnier, ale vždycky jsem zrovna nějakou měla a tak teď konečně už jsem s jí mohla pořídit. Ještě jsem jí nepoužila, takže nemůžu nic říct.


4 komentáře:

  1. Take mi oranzova rtenka neslusi. A jeste děla žlutý zuby :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké nákupy. Micelárku od Garnier rovněž plánuji vyzkoušet, ale až spotřebuji YR. Jinak se mi moc líbí ta nude rtěnka z limitky Lorealu, akorát se mi za ní nechce dávat tři stovky.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Tú Catrice lícenku si chcem už strašne dlho kúpiť, ale neviem sa k tomu dokopať. Kika

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářenka je strašně krásná! Lesk na rty od Essence je perfektní, doma mám jiný odstín a jsem naprosto spokojená:)

    OdpovědětVymazat