pátek 16. května 2014

Spotřebováno č.III.


Není to moc dlouho od posledních spotřebovaných věcí, ale zase se mi to tady nashromáždilo, ani nevím jak.


První věcí je tenhle transparentní pudr od Essence, který nebyl vůbec špatný. Na konec se rozbil i když jsem s ním nikde nepráskla, ale i potom se s ním dalo celkem dobře pracovat. Zmatní opravdu hezky a jelikož je transparentní, tak nedělá mapy na obličeji. Výdrž tak normální, nic extra, ale celý den ve škole více méně vydržel. Myslím, že za 80 Kč, nebo kolik stojí, je to skvělé.


Korektor od e.l.f. v odstínu Apricot Beige byla bída největší. Sice má krásnou konzistenci a dobře se roztíral, ale do pěti minut, jako by tam nikdy ani nebyl, prostě po něm není ani stopa. Sice stál nějakých 40 Kč, ale stejně bych to za něj znova nedala, protože prostě vůbec nic nedělá. Jediná věc, na kterou se dá v nouzi více méně použít je báze pod oční stíny, protože se na něj stíny pochopitelně dobře přilepí. Jejich výdrž ale neprodlouží.


Fa antiperspirant je jedna z věcí, které jsem ani zdaleka nedopoužívala, ale je tak špatný, že ho prostě radši vyhodím. Trvá asi tak půl hodiny, než v podpaží uschne a na to já nemám nervy. Navíc ani žádné zázraky v zábraně pocení se nedostavily.


Tenhle sprej na vlasy od Balea se měl nastříkat před použitím tepla a vlasy po něm měly vydržet tak, jak jste je vyfénovali/nakulmovali atd. Když jsem si vlasy natočila, tak se žádné výsledky nedostavily, ale po vyžehlení jsem vlasy měla viditelně déle narovnané.


O tomhle toniku od Avonu jsem už mluvila několikrát (např. zde) Měla jsem ho ráda, ale bohužel ho už asi znovu nenajdu, takže musím hledat náhradu.


Body mist od Vistoria's secret už mám skoro dva roky. Používala jsem ho celkem pravidelně, hlavně na jaře a na podzim a teprve teď jsem ho dopoužívala. Co k němu říct, voní skvěle a vůně vydrží poměrně dlouho, na to že to není vyloženě parfém.


Tohle je nejlepší deodorant, který jsem kdy zkusila. Není to tedy antiperspirant, takže proti pocení nepomáhá, ale zápach rozhodně přebije. Dá se klidně použít jako body mist. Rozhodně bych ho nedoporučovala používat dohromady s parfémem, protože voní vážně intenzivně a troufla bych si říct, že parfém přebije. Voní naprosto skvěle a nemůžu na něj říct nic špatného.


Micelární vodu od Bourjois jsem dostala k minulému vydání ELLE a vypotřebovala jsem ji zatraceně rychle, ani nevím jak je to možné. Není špatná, pleť vyčistí pěkně a nelepí, ale Loreal micelární voda je podle mě lepší. Ještě uvidím jak si obstojí oproti Garnier, který jsem si teď pořídila.


Ačkoliv mám hrozně ráda Herbal Essences Hello Hydration šampón, tak tenhle mě zklamal. Má být na objem, ale žádné změny jsem si nevšimla. Sice pěkně voní, umyje, ale nedělá co slibuje, takže jsem z něj trochu zklamaná.


Sprchový gel od Balea s příchutí borůvky. Voní báječně, ale žádný trhák. Prostě sprchový gel jako každý jiný, jenom s příjemnou vůní, která není ani tak borůvková jako spíš žvýkačková, ale to mě rozhodně nevadí. Ještě k tomu má celkem vtipnou šmoulově modrou barvu. Za 40 Kč nic špatného.


A poslední věc je lak na vlasy od Wella. Tenhle je jeden z mých nejoblíbenějších, protože podle mě drží vážně dobře a nedělá na vlasech krustu. Ale opět, slibuje "objem", který s ale nedostaví, takže nevím co si o tom mám myslet. Příště si asi od Welly koupím řadu, která není určená konkrétně na objem, protože laky na vlasy podle mě tahle značka umí.


Žádné komentáře:

Okomentovat