čtvrtek 22. května 2014

L'oréal Collection Privée by Eva


Momentálně nejnovější kolekce rtěnek od Lorealu inspirovaná hvězdami jako je Jennifer Lopez, Eva Longoria nebo Cheryl Cole je teď celkem probíraná. Už jsem viděla hodně lidí si stěžovat na její zápach a dost lidí si ji naopak vychvalovalo pro krásnou barvu. Já, jelikož jsem tmavší typ, jsem si vybrala rtěnku v odstínu Barely Golden inspirovanou Evou Longoria, která je také takový tmavší typ jako já.

Jak jsem už řekla, moje rtěnka je Eva's nude a je to taková krásná světlá zlatavo broskvovo korálová barva, která na mých rtech vypadá podle mě celkem přirozeně a hodí se k mé pleti. I s celkovou nabídkou barev jsem byla celkem nadšená, jelikož si podle mě každý vybere. Ještě mě zaujala barva od Jennifer Lopez, která je ještě malinko více neutrální.
Když přejdu k tomu jejímu "zápachu", je pravda, že to rozhodně není vůně, která by mě uchvátila. Je to podle mě taková typická vůně rtěnky ještě trochu s kyselým nádechem. Při nanášení je celkem cítit, ale během dne ani trochu, takže to mi problém nedělá.
Konzistencí je krásně jemná a krémová, prostě hydratační, ale trochu mi vadí, že při používání se rtěnka v krabičce trochu ohne, takže tím pádem na ní ze strany vznikne prohlubeň od kalíšku. Není to sice tak moc závažné, ale u rtěnky za 300 Kč by se to podle mě stávat nemělo.
S výdrží je to prostě jako s každou nevýraznou ještě k tomu celkem hydratační rtěnkou. Není to žádná sláva, rozhodně ji na rtech po více než 4 hodinách nehledejte, ale jelikož není výrazná tak není ani poznat, že například uprostřed rtů už je pryč.



Celkově jsem s touhle rtěnkou moc spokojená, myslím, že se Lorealu Collection Privée moc povedla a rozhodně se ještě znovu mrknu na Jennifer Lopez.

2 komentáře:

  1. Nádherný odstín, taky vlastím doma rtěnku od Lorealu s podobným odstínem a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat