středa 28. května 2014

Rtěnky MissSporty



Tyhle až směšně levné rtěnky mám dvě, jednu v odstínu Sweet berry a druhou On fire! Osobně se mi více líbí barva 039, ale to jenom kvůli tomu, že mi druhá nesluší. Jinak ohledně kvality atd jsou na tom obě podle mě stejně.


Obě dvě rtěnky jsou rozhodně hodně hydratační a lesklé, pigmentace není zas tak slavná, ale po více než jednom přejetí jsem s nimi schopná docílit celkem slušně sytou barvu. S výdrží to není tak hrozné jak jsem čekala, když nepijete, nejíte a moc nemluvíte (:D) vydrží tak dvě hodinky, jinak se celkem obtiskává.

Vpravo barva po jednom přejetí, vlevo po více

Osobně mi na nich ale vadí, že je rtěnka po vysunutí vidět přes plastovou část a celkově to nevypadá moc hezky, spíše bych řekla levně.


Balení není tedy nic moc, ale aspoň na něm není velkým písmenem napsáno "Miss sporty" což oceňuji. Jinak myslím, že za tu cenu to není špatné, pro někoho, kdo po rtěnce nevyžaduje velkou pigmentaci ani výdrž.

Žádné komentáře:

Okomentovat