středa 21. května 2014

RimmelLondon Apocalips


Už je to poměrně dlouho co tyhle leskortěnky zažily svůj *boom*, ale já jsem je objevila ještě celkem nedávno. Trochu mě mrzí, že u nás nejsou k sehnání zdaleka všechny barvy, ale i tak jsem se nemohla rozhodnout a místo plánované jedné rtěnky jsem samozřejmě přišla domů se dvěma, jako obvykle.


Hned na začátku musím říct, že z nich nejsem zdaleka tak nadšená jako většina bloggerek, které o nich mluví. Ano, jsou neuvěřitelně pigmentované, ale podle mě lepí, obtiskávají se úplně na všechno, zas tak dlouho nevydrží a ještě k tomu zatraceně smrdí. Opravdu, "vůně" banánů týden zapomenutých ve školní tašce je podle mě ten přesný popis. Vím ale, že nějaké rtěnky od Rimmelu takhle voní taky, konkrétně myslím matná KateMoss odstín 107. Normálně s vůněmi rtěnek problém nemám, ale kvůli zápachu Apocalips v podstatě vůbec nenosím. Vlastně jediné čím jsem uchvácena je ta již zmiňovaná pigmentace a krásně syté výrazné barvy.
Samotný aplikátor není vůbec marný, má obvyklý tvar, ale uprostřed je malý otvor, takže se v něm zachytí více produktu a na jeden náběr s ním zvládnete krásně obtáhnout celé rty.


Tady je tedy ta pigmentace, je to neuvěřitelná. Já mam dva odstíny, Aurora (vlevo) a Apocaliptic. Takhle na ruce se mi popravdě líbí více Aurora, ale na rtech rozhodně Apocaliptic. Aurora vypadá prostě zvláštně ani nevím jak to popsat, ale to je asi jenom mým odstínem pleti, ke kterému se nehodí. Apocaliptic na rtech vypadá opravdu bombově a rozhodně je nepřehlédnutelná.


Nejdříve jsem si chtěla pořídit i odstín NudeEclipse u kterého by mi ta celkem špatná výdrž rozhodně nevadila, ale kvůli té vůni jsem si to rozmyslela a rozhodně do nich už nepůjdu. Tomu komu ale zápach nevadí nebo mu dokonce i voní ( :D ) bych Apocalips doporučila spíše kvůli těm neutrálnějším méně výrazným odstínům, protože ty výrazné opravdu nevydrží a když je obtisknete, tak barva zůstane sytá pouze v záhybech rtů, což rozhodně nikdo nechce. Jsem tedy celkem zklamaná, že mi nevyhovují, protože ze začátku jsem z nich byla nadšená jak o nich všichni mluvili. No nic, i špatné věci se někdy stávají a já aspoň už nemám potřebu dokupovat všechny odstíny co mají, jelikož musím uznat, všechny jsou moc pěkné.

3 komentáře:

  1. Taky se o nich chystám napsat, mne ten zápach nevadí. Je pravda ze se hodně obtiskavaji ale i tak je mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ou tak ta pigmentace je boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně mě oba odstíny lákají :) tak snad se ke mě aspoň jeden dostane :)

    OdpovědětVymazat