pondělí 12. května 2014

Essence LongLastingLipstick


Od (celkem) nových rtěnek od Essence jsem toho moc nečekala, ale kupodivu mě celkem překvapily. dokonce tak moc, že jsem si koupila 3 a tak se vám je budu snažit nějak přiblížit, případně doporučit tomu, kdo po nich už nějakou tu dobu pokukuje.




Jak jsem říkala, mám 3 odstíny. A to konkrétně 05 Dare to be nude, 07 Natural Beauty a 08 Wear berries. Každá z nich je podle mě barevně úplně jiná, přestože 07 a 09 vypadají na pohled trochu podobně. Všechny tři jsou konzistenčně úplně stejné, hodně krémové, hydratační a všechny mají tak střední pigmentaci.



První odstín, 06 Dare to be nude, celkem lituji, že jsem si koupila. Rtěnka samotná vůbec špatná není, ale ten odstín jsem nějak neodhadla. Když si jí dám na rty, vypadám prostě jako kdybych právě dojedla čokoládu a nevypadá to ani trochu hezky. Zkoušela jsem ji jenom párkrát, vydrží celkem slušně, na to že je to Essence za 50 korun, ale obtiskává se a žádná několika hodinová výdrž to zase není. Pigmentací je na tom asi nejhůře.


O 07 Natural beauty mluví celkem dost lidí jako o perfektní "nude" barvě. S mým odstínem pleti to zas tak moc "nude" barva není, ale je příjemně narůžovělá a rty vypadají tak nějak šťavnatěji. Jinak barva samotná je úplně jiná, než vypadá proužek na obalu, což mě trochu překvapilo, ale žádný velký problém.


Třetí barva je podle mě z nich nejzajímavější a také nejvýraznější. Je to hezká fialovo-růžová, která na rtech vypadá vážně pěkně. Je sice hodně vidět, ale jelikož není až tak pigmentovaná, není to až tak bláznivé. Je z nich asi nejpigmentovanější a podle mě také nejdéle vydrží.


Tak abych to nějak shrnula. Rtěnky od Essence mě vůbec nezklamaly, jsou příjemné, sice malinko chemicky smrdí, ale není to nic hrozného a také vypadají na rtech více méně přirozeně. Rozhodně bych je doporučila těm, kteří nechtějí nějak výraznou rtěnku, která hned praští do očí, ale chtějí něco, co jim slušně zabarvní rty do požadované barvy a taky trochu vydrží. za mě rozhodně doporučuji a Essence mě dost překvapila.


1 komentář:

  1. Opravdu krásné neutrální odstíny :) xoxolucyfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat