pátek 2. května 2014

The best of...Duben


Jelikož už je opět další měsíc, tak tady mám několik věcí, které jsem si za duben oblíbila nebo je používala často. Není jich zrovna moc, ale o to jsou lepší.

První dvě věci jsou na rty. Love lips v odstínu 02 Liebe je skvělý, voní po broskvích a na rtech vypadá úžasně, řekla bych, že hlavně k tmavovláskám se hodí moc. Druhý je lesk na rty od Urban Decay (Midnight cowboy). Já až tak moc lesky na rty nepoužívám, ale tenhle je zatím nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela. Krásně chladí a mentolově voní, taky pekelně drží a vlasy se mi na něj nelepí tak moc jako na ostatní.


Hoolu od Benefitu zná asi každý a je vážně tak skvělá jak se o ní říká. Je matná, trochu tmavší, ale rozhodně ne moc do oranžova, takže se podle mě hodí ke všem tónům pleti. Perfektní hlavně na jaro/léto.


Bílá tužka na oči je teď pro mě tak trochu "must have", jelikož jsem ráno věčně unavená a vypadám děsně. Tahle bílá tužka od Essence není vůbec špatná, je skvěle pigmentovaná a vydrží poměrně dlouho. Krásně projasní oči a vypadám díky ní víc naživu.


Make-up od Rimmel Lasting Finish slibuje dlouhotrvající sjednocení pleti. To je rozhodně pravda, na pleti je lehký, ale kryje celkem slušně, řekla bych středně. Rozhodně taky vydrží, ale nejsem si úplně jistá, jestli 25 hodin, nicméně takových 14 určitě. Navíc je to momentálně pro mě ten nejlepší odstín, jelikož ještě není léto a nejsem moc opálená.


Poslední dobou nemám úplně dobrou pleť a jediné co pomáhá je TeeTreaOil. Je prostě skvělý, když si odmyslím ten zápach.


Suchých šampónů už jsem vyzkoušela tuny, ale jediný který funguje na sto procent a ke kterému se vždy vracím je tenhle od Alpy. Není sice ve spreji, takže se hůř nanáší, ale rozhodně funguje a vlasy nejsou mastné až do večera, což je skvělé!


O Garnier dvoufázovém odličovači očí už jsem tady několikrát psala. Je opravdu skvělý a už jsem ho (bohužel) vypotřebovala vážně hodně. Jenom to údajné posílení řas se nějak nedostavilo.
Toner od Avonu jsem zmiňovala v článku o odličování atd. Společně s TeeTre olejem jsou to věci, které podle mě mojí pleti nejvíce pomáhají. Rozhodně bych to od Avonu nečekala, ale stalo se.


Poslední dvě věci jsou štětec na tvářenku od elf a houbička na makeup, která je z HM. Houbičkou jsem si poslední dobou oblíbila nanášet korektor, protože ho skvěle zapracuje, zvláště, když jí předem namočím. A štětec jsem, světe div se, používala na make-up. Je to divné, ale makeup nanese vážně skvěle. Hezky rovnoměrně a navíc potom skoro aní není vidět, že nějaký mám. Rozhodně to není ale nic na nějaký těžký "high coverage" makeup.



3 komentáře:

  1. TeeTreaOil by som si mala zaobstarať aj ja! dakujem za typ ;-)

    Pozývam ťa na GIVEAWAY!! BLOG:WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  2. Plánuji si ten odličovač od Garnie koupit, tak doufám, že mě nezklame :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Po štětci se musím mrknout, vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat