sobota 24. května 2014

Spotřebováno IV.


Po nějaké době tady mám opět spotřebované produkty.
První jsem dopotřebovala svojí první lahvičku Tee Trea oleje. Je to paráda, pomáhá se vším. Jsem moc spokojená a hned zítra si musím dojít do lékárny pro nový.


Biosilk, nejlepší věc na vlasy na světě. Vážně, mám sice ráda kokosový olej a Balea oil repair olejíček, ale na Biosilk nemá zdaleka ani jeden. Škoda jenom, že je celkem drahý.


Matný lak od Lorealu mám moc ráda, koupím si ho rozhodně znovu. Jenom mi vadí, že lahvička je celkem malá a vypoužívá se opravdu rychle. Navíc V něm ještě trochu je, ale už jsem to z lahvičky nebyla schopná nějak vydolovat.


Lesk na rty od Sephory už mám nějakou chvilku, je skvělý. Na první pohled vypadá celkem světle, ale po chvíli se rty po něm zbarví do celkem výrazní červené. V lahvičce je ho ještě dost, ale ulomil se mi aplikátor, takže ho bohužel musím vyhodit.


O Vanishing cream od Lushe jsem už mluvila, dokonce jsem ho zařadila i do svého Wishlistu, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Je sice opravdu dobrý, ale až tak velký zázrak to není a nechce se mi za něj dávat tolik peněz.


Loreal čistící voda pro rozjasnění, žádná sláva, nevidím rozdíl, už si jí nekoupím.


Tuhle pěnu na pělo jsem používala jako sprchový gel,krásně voní a je hezky jemná. Pumpička původně z tekutého produktu udělá nejkrásnější pěnu jakou jsem kdy viděla : D Opravdu.


Šampón na mastné vlasy od SynCare už mám druhý. Poprvé mi vyhovoval více a podle mě i fungoval, ale tenhle druhý se mi zdá, že mi vlasy akorát mastí více, takže jsem ho používala zatraceně moc, abych se ho konečně už zbavila a mohla ho vyhodit.


Nivea deodorant Stress protect jsem měla v zimě moc ráda, ale jak se oteplilo, zdá se mi, že svojí práci už nedělá tak dobře, takže musím najít nějaký nový na léto.


Sprej na unavená chodidla od Oriflame krásně voní po angreštu, ale nepřijde mi, že by něco dělal, kromě toho, že chvilku příjemně chladil.


A poslední produkt jsou pásky na nos od Balea, už jsem o nich mluvila, že jsou na prd a neudělaly vůbec nic, takže sbohem, už se pro ně nevrátím.


Žádné komentáře:

Okomentovat