pondělí 26. května 2014

RimmelLondon MatchPerfection


Tahle trojka od Rimmelu je mi z jeho stojanu asi nejsympatičtější. Podle mě jsou to věci, které by si klidně mohly dovolit být dražší a proto je mám ráda ještě více.
První, moje asi nejoblíbenější věc, je korektor v odstínu Classic beige 030. Jediné, co mi na něm nevyhovuje, je tenhle "štěteček" na konci, který je úplně na prd. Ne že by nějak vadil, ale je pro mě naprosto zbytečný. Dokonce si na něj pár lidí stěžuje, jelikož jim na konci štětečku zbývající korektor zaschne, ale vzhledem k tomu, že já ho používám každý den, tak s ním takový problém naštěstí nemám.
Má krásnou poměrně tekutou konzistenci a tím pádem se skvěle roztírá a nezalézá do vrásek. Krásně kryje a rozjasňuje, konec konců to také Rimmel tvrdí na jeho obalu. Tenhle korektor rozhodně doporučuji hlavně pod oči. 


Makeupy mám dva, jeden na zimu (300 Sand) a druhý na léto (201 Classic beige), který mi popravdě odstínem moc nevyhovuje, protože je moc do růžova. Jinak ale oba mají krásnou konzistenci, stejně jako korektor, hodně vodovou. Je lehký a jeho finish rozhodně není matný. Podle mě po něm vypadá obličej krásně zdravě a ne přehnaně mastně. Skvěle se roztírá, ale jeho slabou stránkou je podle mě jeho výdrž, převážně v T zóně, kde rozhodně celý den nevydrží. Hlavně z okolí nosu sleze poměrně rychle. Krytí je celkem malé, ale na sjednocení pleti je skvělý a vypadá poměrně přirozeně.


Zleva: Sand, Classic beige

A do třetice je to MatchPerfection pudr, který mám celkem krátce. Už od začátku mi ale přijde, že můj odstín True Ivory rozhodně True Ivory není, je o dost tmavší, což mi ale naštěstí nevadí. Hned na začátek se mi moc líbí balení, je krásně bytelné a má uvnitř i skvělé zrcátko a houbičku, kterou ale asi používat nebudu.
Co se týče výdrže, tak vydrží poměrně dlouho, sice se okolo třetí hodiny odpoledne už dost lesknu, ale já pudru nepoužívám moc, takže je to celkem pochopitelné,. Na to že to je pudr ale opravdu dobře kryje a pleť po něm vypadá hezky sametově.
Trochu mi ale přijde, že makeup na který ho dám ztmaví. Dá se s tím pracovat, ale není to nejvhodnější. 




Všechny tři věci bych rozhodně doporučila. Nejvíce asi makeup s korektorem, které se podle mě Rimmelu opravdu hodně povedly.

3 komentáře:

  1. Já chci zkusit makeup :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se chci mrknout po korektoru, zatím si ho všichni jen chválily , tak snad i mě bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat