pondělí 2. června 2014

10 pod 100!


Dnes tady mám trochu něco jiného. Ze svojí sbírky jsem se snažila vybrat deset nejlepších věcí, které nepřesáhnou cenu 100 Kč a které rozhodně stojí za vyzkoušení! Musím uznat, že jsem jich našla dohromady asi 15 a musela jsem celkem těžko vybírat, ale nakonec jsem s mým výběrem spokojená a předem doporučuji úplně všechno!


První je tahle tvářenka o které mluvím pořád dokola, ale je prostě skvělá. Stojí okolo 80 Kč, balení je krásné, pigmentace taky suprová, nemám co dodat.


V drogerii není moc dostupných věcí na obočí a je dost těžké najít správný odstín. Já myslím, že jsem ho našla. Je to tohle duo od Essence, které stojí asi 70 Kč. Jeho balení je teda příšerné, nechápu, proč ho trochu nedomyslely, ale každopádně stíny samy o sobě jsou opravdu dobré. I když mám obočí poměrně tmavé, tak používám spíše světlejší barvu a vypadá to krásně přirozeně. Mimo to oba dva stíny jsou krásně matné a proto je používám dost často i jako oční stíny!


Tenhle konkrétní bronzer z HM tedy po pravdě není pod 100, konkrétně stál myslím 179, ale dělají ho i v menší verzi která je za 99 a proto jsem ho sem zařadila. Zaprvé je naprosto obrovský a jeho balení se mi strašně moc líbí! Nepoužívám ho moc na konturování (je moc do oranžova), ale teď na jaře s ním občas nahrazuji tvářenku! Krásně se s ním pracuje a poslední dobou se mi moc zamlouvá kosmetika z HM.


Tři moji asi největší favorité pod 100 jsou produkty na rty.
První je rtěnka od NYC v odstínu 432 Red Rapture. Je to krásná tmavě červená. Skvělá pigmentace, vydrží hrozně dlouho a odstín naprosto krásný! Rtěnka stojí něco okolo 50-60 Kč, prostě hrozně málo. Je pravda, že balení není nic moc, už i samotný nápis je skoro pryč, ale rtěnka sama o sobě má podle mě rozhodně větší cenu než 50 Kč. Kdybych jí měla porovnat s takovou Essence nebo Miss Sporty, které jsou na tom cenově dost podobně, tak to se v podstatě ani nedá. Tohle je prostě pořádná rtěnka, která vydrží. Prostě krása, jenom škoda, že většina ostatních rtěnek od NYC má v sobě hromadu třpytek.


Druhý produkt na rty je broskvový LoveLips, o kterém tady blábolím také pořád dokola. Např. tady.


Do třetice na rty tady mám rtěnku od Rimmelu v odstínu Cutting edge. Stojí 99 Kč a je to v podstatě to stejné jako rtěnka od NYC. Vydrží, je krásně pigmentovaná a tahle k tomu ještě krásně voní! Spokojenost!


Rimmel Cutting edge; LoveLips; Nyc Red Rapture

Jako další věc pod stovku tady mám věc,která je daleko pod stovkou. Za 39 Kč je to Primer pod oční stíny od elf. Chválí ho v celku hodně lidí a mají proč. Hezky se nanáší, stíny na něm hezky drží a nezalézají do ohybu.


Další věc je také od elfu a jsou to tekuté linky opět za 39 korun. Tyhle linky jsou asi zatím moje nejoblíbenější tekuté linky. Mají krásně uzounký štěteček, se kterým se dá udělat jak tlustá tak i krásně tenká linka a opravdu skvěle se s nimi pracuje!



Poslední dvě věci jsou štětce. První, opět výrobek elfu, je Complexion brush. Já obecně mám štětce od elf ráda všechny a nemohla jsem se rozhodnout, ale tenhle má u mě asi nejvíce využití, takže jsem sáhla po něm. Používám ho na bronzer, tvářenku, rozjasňovač i na pudr a hlavně se s ním krásně všechno roztírá do ztracena. Jinak o všech mých štětcích elf si můžete přečíst zde.
Druhý je štětec na oční stíny Look by Bipa, který se bohužel dá koupit jenom v Německu či Rakousku, ale jestli tam někdy pojedete, určitě se po něm mrkněte, protože je opravdu levný (cca 3 eura), krásně hebký a stíny se mi s ním skvěle ztrácejí!


To bylo tedy pro tenhle článek všechno a já doufám, že jsem vám dala alespoň nějaký typ na levnější věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat