pátek 6. června 2014

Batiste aneb záchrana pro mastné vlasy


Jsem si jistá, že o tomhle zázračném suchém šampónu jste už určitě všichni slyšeli. U nás je to ale v podstatě celkem novinka, jelikož to není tak dlouho co ho začal v Praze prodávat Douglas. Já  se svými mastnými vlasy jsem samozřejmě nemohla odolat.

Chtěla bych jenom tak krátce shrnout jeho plusy a mínusy. Tedy spíše jenom plusy, jelikož mínusy podle mě absolutně žádné nemá. Jak už jsem řekla, prodává ho Douglas (110 Kč) a myslím, že má 3 nebo 4 různé vůně z čehož jeden je obyčejný, bez vůně. Já jsem si koupila ten s příchutí třešně. Musím uznat, že opravdu příjemně voní, což mě moc potěšilo, protože většina suchých šampónů z drogerie doslova zapáchá chemikáliemi.
Podle návodu se má nastříkat z cca 20 cm ke kořínkům, nechat dvě minuty a poté vyčesat hřebenem. Podle mě česat hřebenem potom už vůbec není nutné, jelikož šampón nenechává žádné velké bílé skvrny na vlasech, tím pádem ani není co vyčesávat. Stačí ho opravdu malinko na to, aby vlasy vypadaly čerstvě umytě a aby tak zůstaly až do večera. Opravdu jsem s ním schopná nemýt si vlasy o dva další dny, což je neuvěřitelné, jelikož bez něho bych si vlasy musela mýt minimálně každý druhý den. Rozhodně ho tedy doporučuji a myslím si, že za 110 Kč to rozhodně není žádná pálka. Přeci jenom například takový Syoss stojí asi 130 a zdaleka tak dobrý není!


Žádné komentáře:

Okomentovat