pátek 18. dubna 2014

Lush, Lush, Lush!


Nedávno jsem se dozvěděla, že Lush posílá 8 vzorků zdarma svým novým zákazníkům atak jsem neváhala a hned si jednu sadu také objednala. Mohla jsem si vybrat přesně 3, co jsem chtěla a zbylé mi oni poslali podle jejich uvážení.



První mi přišlo ovocné mýdlo Sultana of Soup. Tyto mýdla mají být prý měkká a krémová, plná nasekaných meruněk a rozinek a pikantně vonícím olibanem. Vypadá zajímavě, i když já zrovna příznivce tvrdých mýdel nejsem.


Dirty je sprchový gel, který voní hrozně svěže. Až možná trochu štiplavě. Má prý probudit a osvěžit.


Dream cream je z heřmánku, růže, tea tree a levandule, ale popravdě je tam cítit jenom ta levandule.. Je to tělový krém na citlivou pokožku.


Další sprchový gel, tenhle pro změnu z příchutí vanilky a medu a musím říct, že voní božsky. Pro lidi co nemají rádi sladké vůně asi nic moc, ale mně se moc líbí.


Tohle má být hydratační krém, krém po opalování, balzám na holení a gel na vlasy. Tenhle nemá žádnou specifickou vůni, řekla bych.


Big, mořský šampón pro lesk a objem slibuj velkou hřívu. Je v něm 50 procent mořské soli, tak uvidíme.


R&B je vlasový krém, který má dodat vlasům lesk a hebkost a prý je perfektní pro všechny druhy vlasů. Na tohle se extrémně těším, Voní příjemně sladce, ale ne moc.


A poslední Vanishing má být na mastnou pleť, nanáší se na T zónu a zabraňuje maštění a vzniku akné. Voní také jako levandule a trochu mě ošidili, kelímek není ani ze třetiny plný :(.


Každopádně za tuhle možnost jsem moc ráda, jelikož jsem ještě nikdy nic z Lushe neměla. Aspoň povyzkouším a zhodnotím.

2 komentáře:

  1. Lush mám ráda, ale bohužel bydlím na druhé straně republiky tak se nemůžu podívat do jejich obchůdku:/ Také si občas udělám objednávku z internetu a je fajn, že dělají takové výhody pro nepražáky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že ti dali tak maličko, protože je ten produkt v plném balení opravdu drahý. Já třeba dostala krém Gorgeous jen s takovou ťupinkou uvnitř a pak koukám na stránky a ono celé balení stojí asi 1900 Kč, nebo nějak tolik.. Takže to asi záleží no..

    OdpovědětVymazat