neděle 27. dubna 2014

Spotřebováno II.


Nějak se mi to tady za poslední dobu zase nashromáždilo, takže tady je dalších několik věcí, co jsem za poslední dobu vypotřebovala.


Začnu produktama na vlasy. První je suchý šampón od Balea, který je upřímně úplně na prd, dělá bíle skvrny, příšerně smrdí a ani kdybych ho použila celý najednou tak s vlasama nic neudělá. Zato další věc od Baley je suprová. Je to lak na vlasy, který ale nemá normální rozstřikovač, ale pumpičku a je to spíš vodička. Vlasy jsou malinko slepené, ale drží skvěle celý den, ani se nehnou.


Další dvě věci na vlasy jsou Herbal Essences šampón a kondicionér pro suché vlasy. Tahle řada šampónu je skvělá, umyje vlasy, nechá je hebké a nevysušené a navíc krásně voní jako kokos. Jenom škoda, že u nás v drogeriích Herbal Essences neprodávají.


Tělový peeling s příchutí melounu, co k němu dodat. Voní božsky a pokožka je po něm příjemně hladká. Dá se ale sehnat myslím pouze na Národní třídě v My. Dermacol čistící gel s tee tree oil. Nebyl špatný, ale nijak mě nenadchnul. Pleť jsem po něm neměla podrážděnou, ale ani jsem si nevšimla změny k lepšímu, takže do něj už nepůjdu.


Micelární voda od Loreal je skvělá, koupím si jí určitě znova jen co dopotřebuju micelárku od Bourjois. Škoda, že tak rychle ubývá, ale za stovku to vůbec nevadí. Ryor dvoufázový odličovač je můj oblíbený, už jsem ho tu několikrát zmiňovala, tohle je moje druhá dopoužitá lahvička. Teď používám Garnier, který není oproti Ryoru zdaleka tak mastný a možná i o něco lepší, takže nevím jestli si Ryor ještě někdy pořídím.


Tělové máslo s příchutí manga z Body shopu jsem si šetřila hrozně dlouho, protože tak krásně voní, skvěle se vstřebá a pokožku hydratuje taky perfektně, rozhodně doporučuji. Thickening cream od Living proof měl dělat větší objem vlasů, ale nějak to nezafungovalo.


Taky jsem vypotřebovala dva laky na nehty, jeden od Miss Sporty (černý) a druhý (béžový) od Basic. Oba jsou skvělé, Miss sporty je na to, že je tak levný úplně peckový a béžová barva od Basic je na nehtech krásná. Myslím, že si koupím znovu oba dva.


Korektor od Rimmel Match Perfection jsem zmiňovala v mých oblíbencích a už jsem si také koupila nový, je skvělý pod oči na zakrytí kruhů a na projasnění. Skvěle se nanáší a nezalézá vůbec do vrásek.


A poslední vypotřebovanou věcí je Cat's eyes liner od Miss Sporty. To v podstatě není až tak vypoužívaná věc, jako spíš věc, co už nechci, protože je úplně na prd. Kreslí tak na dva tahy a potom musíte čekat dalších pět minut, než se barva znova dostane do hrotu. A navíc aní není pořádně černá.


1 komentář:

  1. Asi se taky podívám po tom laku na vlasy a kouknu i na korektor, ten od catrice je někdy az moc hutny..

    OdpovědětVymazat