úterý 15. dubna 2014

Novinky



Vím, že jsem novinky psala asi před 14 dny, ale od té doby jsem si koupila celkem dost věcí a tak jsem nechtěla čekat až do konce měsíce. To by totiž potom byl až moc dlouhý článek, který by nikoho nebavil. Mám celkem 14 nových věcí, nějakou dekorativní kosmetiky, ale i pečující a tak podobně.


První je Rimmel Scandaleyes stín na oči v tužce v odstínu 002 Bulletproof Beige. Je to krásná světle béžová, skoro až zlatavá barva. Zatím jsem s ní moc spokojená, ale nevím jak přesně ji budu ořezávat a jestli se tak úplně nezničí.




Essence tužku na oči v odstínu 19 All I want jsem koupila snad v Tetě za 30 Kč, protože vypadala jako hezká neutrální barva. Je celkem pěkná, ale zatím jsem jí moc nepoužívala, tak nemůžu nic tvrdit.





V Dm drogerii měli slevu na Astor laky (každý za 39 Kč) tak jsem tam tenhle prostě nemohla nechat, navíc ještě když byl poslední. Odstín 238 Orange Daisy.


Fix na rty od Rimmel v odstínu 700 Nothing but nude se mi moc líbil a řekla jsem si, že bych chtěla vyzkoušet jak dlouho vydrží a jestli fixa brzy nevyschne. Zatím jsem spokojená, i když mi přijde, že pokaždé barva na rtech vypadá úplně jinak. Jednou vypadá jak má, potom hnědě (jako na obrázku), potřetí je růžová a poté zase třeba tmavě červená. Moc to nechápu, ale pravdou je, že vydrží pekelně dlouho. Jinak ale balzám na rty z druhé strany je na prd.



S makeupy už bych si měla dát utrum. Za poslední měsíc jsem si koupila 4 a tři z nich jsou od Rimmelu. Tenhle jsem chtěla zkusit a zjistit, jestli opravdu tak moc vydrží a taky navíc tahle barva je pro mě teď perfektní, protože ještě nejsem opálená. Zatím jsem moc spokojená, opravdu vydrží dlouho a vypadá celkem přirozeně.



Zázračný kelímek od Oriflame má už snad každý a kde kdo ho vychvaluje. Nechtěla jsem ten obyčejný růžový a tak jsem teď pořídila nějakou limitovanou edici s příchutí třešní. Voní božsky.


Kokosový olej, co k němu dodat. Nejkrásněji vonící věc co jsem kdy viděla/cítila. Voní přesně jako kokos, ale bez té chemické vůně co často takovéhle věci mají. Na vlasech je příjemný, ale nevstřebá se tak dobře, takže vlasy po něm jsou hodně mastné. Doporučuji je po nějaké době tak dvě tři hodinky, umýt. Jinak jsem ale spokojená, konečky vlasů mám teď krásně jemné.


NYC pudr doporučují snad všechny bloggerky a tak jsem si ho taky koupila v transparentním odstínu, ale zatím nemůžu nic říct, mám ho krátce.


Okurkový antiperspirant od Dove je božský. Vážně funguje a je cítit i po několika hodinách. Už jsem ho předtím měla, takže tohle byla jasná volba.


Odličovač Ryor mi došel, tak jsem si koupila tenhle od Garnier, který není ani zdaleka tak mastný. Zatím jsem moc spokojená a troufám si říct, že je stejně dobrý jako Ryor, ne-li lepší. (Doopravdy jsem ho ještě nevypotřebvala tak moc, ale mám ho odlitý do menší lahvičky)


Clean and Clear Deep cleansing lotion, co k tomu dodat. Pálí takže podle mě funguje, ale zatím žádné zázračné změny nepozoruji. Ještě tomu dám čas.


Krém na nohy s Ureou byl takový nečekaný nákup. Viděla jsem ho a opět jsem si vzpomněla na několik doporučení.


O tomhle Balea Heat-protector jsem psala už zde. Žádná extra zázračná věc, ale vlasy chrání dostatečně.


Poslední jsem koupila sprchový gel s příchutí Manga od Dermacolu. Z téhle řady jsem už měla melounový a krásně voněl a tenhle voní ještě lépe. Vůně je v podstatě jediné o co mi u sprchového gelu jde, takže jsem nanejvýš spokojená.


Tohle bylo tedy všechno. Novinky asi budu psát po tom, co se mi nashromáždí dost produktů a nebudu čekat na konce měsíce. Doufám, že jste si článek užili.

Žádné komentáře:

Okomentovat