neděle 20. dubna 2014

Odličování a večerní péče


Dneska jsem se rozhodla napsat článek o tom, čím se večer odličuji a co přesně používám. Nedávno jsem si koupila několik nových věcí na pleť a zařadila jsem je do své péče o pleť. Každý den většinou nepoužívám úplně všechny z věcí, které budu zmiňovat, ale nějak je střídám. Občas použiju všechny a občas zase třeba jen tři. Také záleží na tom kolik mam času a jak moc lína jsem v ten den, takže normálka.
Prvním krokem je vždy odlíčení očí. Momentálně používám Garnier dvoufázový odličovač, který musím uznat je zatím nejlepší, který jsem kdy zkusila. Nejsem si úplně jistá, že by nějak posiloval řasy, ale rozhodně není tak mastný jako můj oblíbený Ryor, ale přesto odličuje stejně možná lépe.


Jako druhé odlíčím zbytek obličeje micelární vodou od Burjois, která byla jako dárek k ELLE. Není špatná, ale Loreal je rozhodně lepší. sice pěkně odlíčí, ale ne naprosto všechno.


K úplnému dočištění vždy použiju Clean and Clear deep cleansing lotion, který krásně odstraní zbytky makeupu a také vyčistí pleť od dalších nečistot. Navíc trochu pálí, což mi dodává ještě větší pocit toho, že funguje.


Občas ještě použiju toner od AVONu, který podle mě dočistí ještě mnohem lépe a na rozdíl od Clean and Clear ho můžu použít i na oči, protože nepálí.


Místo krému na oči vždy použiju gel na oční víčka od Oriflame. Nepociťuji žádné extra velké změny k lepšímu, ale alespoň příjemně chladí.


Když mám zrovna trochu sušší obličej tak sáhnu pro denní krém pro hodně suchou a citlivou pokožku s výtažkem z růže od Garnier. Má to být tedy denní krém, ale jelikož já rozhodně nemám hodně suchou pleť tak mi bohatě stačí a krásně voní. Pokožku mám po něm hezky vláčnou a hydratovanou.


Na druhou stranu když mám pleť mastnou, jako obvykle mívám, používám krém pro snížení tvorby mazu od značky SynCare. Trochu smrdí, ale po delším používání jsou změny rozhodně vidět.


Na vlasy používám BIO Kokosový olej, ale pouze když vím, že si ráno poté budu mýt vlasy, protože olej se nevstřebává až tak dobře.


Pokud mám trochu času nebo náladu tak si vezmu jednu z těchto dvou masek. První je od Oriflame slupovací maska s jasmínem (zde) a druhá je peeling od Ryor (zde). Obě jsou podle mě moc dobré a nechají mojí pokožku krásně jemnou a hlavně ji nevysušují.




To je tedy všechno co obvykle večer dělám. Věci co používám se ale často mění takže tohle není nic permanentního, jenom to co mi v současné době vyhovuje.

2 komentáře:

  1. Krémy od Garnieru všechny moc krásně voní! mám podobný a do té vůně jsem se opravdu zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem psala dneska článek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat