pondělí 14. dubna 2014

Rimmel KateMoss rtěnky


Rimmel KateMoss rtěnky jsou podle mě jedny z nejlepších v drogeriích. Bohužel nemám žádnou z té její matné kolekce, ale z té normální mám 3. Jsem s nimi moc spokojená a hlavně jejich obal mi přijde naprosto úžasný!


    Odstíny které mám jsou 03, což je taková normální nude barva, je v podstatě úplně stejná jako rtěnka Heidi od Astoru v odstínu 002 Sweety. K mému tónu pleti se podle mě celkem hodí. Jako všechny tři je skvěle pigmentovaná a vydrží opravdu dlouho. Trochu se obtiskává, ale není to nic hrozného. 
    Druhý je odstín 04, který jsem hrozně dlouho chtěla, ale nemohla jsem ho nikde sehnat. Podle mě ho žádná drogerie nemá, ale nakonec jsem ho našla na Národní třídě v My. Je to naprosto krásná tmavě fialová a občas vypadá skoro jako černá. Je ale škoda, že ji neprodávají v drogeriích, aby se o ní mohlo dozvědět více lidí, i když je pravda, že tohle není barva pro každého.
    Poslední odstín co mám je 06, což je výrazná "radiant" růžová. Na fotce nevypadá bohužel ani zdaleka tak výrazně jako na rtech. Tohle byla první co jsem si koupila a i přesto, že je to krásná barva toho trochu lituju, protože tuhle barvu prostě já nosit nebudu. Vlastně nevím proč jsem si jí koupila, ale nedávno jsem byla v drogerii a viděla jsem tam odstín 09, který mě zaujal a jsem si skoro jistá, že ten sem si chtěla původně koupit, ale z nepozornosti jsem místo 09 vzala 06. Čísla ve stojanu vypadají skoro stejně ještě k tomu když jsou otočené hlavou vzhůru. No nic, každopádně jsem ji zkusila a je pravda, že kvůli tomu jsem si koupila další odstíny, protože tyhle rtěnky jsou prostě boží. Rozhodně doporučuji!

Zleva: 03,04,06

1 komentář:

  1. Ahoj, mám odstín 03 a musím uznat, že jsem s ní spokojená! :)

    http://sarkablondworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat