středa 16. dubna 2014

TAG: 7 kosmetických hříchů


Dneska budu psát svůj úplně první TAG. Snad to bude sranda, podle mě je otázek celkem málo a tak to nebude moc zdlouhavé.


1. Tvůj nejlevnější produkt v kosmetické sbírce?
Tak sem bych asi zařadila nějaké věci od e.l.f. a konkrétně dvě z mých Luscious liquid lipstick v odstínech Cherry tart a Baby lips. V USA stojí jenom jeden dolar tzn asi 20 Kč což je vážně hodně levné.


2. Tvůj nejdražší produkt v kosmetické sbírce?
Ne že bych drahou kosmetiku neměla ráda, právě naopak, ale rozhodně jí nemám moc. Nejdražší věcí je tak asi They're real řasenka od Benefitu.



3. Který výrobek zároveň miluješ i nenávidíš? 
To bude asi ColorTatto v odstínu 05 Eternal Gold. Je to tak krásná barva, na očích vydrží bůh ví jak dlouho a vypadá skvěle, ale hrozně těžko se mi s nimi pracuje, jelikož má v sobě hrozně moc třpytek a je hrozně pigmentovaný.



4. Jaký je tvůj nejchutnější produkt v kosmetické sbírce? 
Lesk na rty z Bath and Bodyworks s vůní Cherry coly! Nejlepší, nejsladší a nejvoňavější věc na rty! Jenom škoda, že tak hrozně lepí.



5. Který produkt nepoužíváš, protože jsi líná? 
Highlighter nebo bronzer. S tím si musím vyhrát a ráno na to prostě nemám čas ani náladu. A v podstatě ani jeden z nich do školy nosit nepotřebuju, takže je mi to i jedno.


6. Který produkt ti přidá na sebevědomí? 
Určitě jakákoliv věc, která vytvaruje a vyplní moje obočí. Dřív jsem to podceňovala, ale momentálně mi to přijde jedna z nejdůležitějších věcí, kterou dělám úplně každý den.


7. Který kosmetický produkt bys nejraději dostala darem? 
Asi tvářenku, bronzer nebo highlighter od Nars. Konkrétně Lagunu a Albatrose a tvářenku jakoukoliv. Nars je prostě skvělá značka, ještě od něj nic nemám a není až tak levné, abych si něco koupila sama od sebe. Ale cokoliv jiného by mi udělalo taky radost.

Zdroj: http://www.frontrowbeauty.com

Tohle trio Orgasm, Albatros, Laguna je naprosto perfektní!

Žádné komentáře:

Okomentovat