čtvrtek 10. dubna 2014

Oblíbené laky na nehty

Kdybych měla spočítat všechny laky na nehty co mám, pohybovala bych  se někde okolo 50, což je vážně hodně a je to taky celkem zbytečné, protože polovinu z nich skoro nikdy nepoužiju. Nicméně dneska bych vám chtěla představit několik z nich,
které patří k mým nejoblíbenějším, aťuž na léto, zimu a nebo takové ty klasické podlaky a nadlaky.





Začnu tedy těmi, které používám nejvíce na podzim a v zimě.


První lak je Xtreme wear od Sally Hansen v odstínu 485 Golden-I. Přijde mi naprosto skvělý právě na zimu a stačí ho bohatě jedna vrstva. Bohužel už je skoro prázdný a vyschlý, takže se budu muset porozhlédnout po jiném, jelikož jsem tenhle u nás v drogeriích ještě neviděla.


Druhý je lak v odstínu 17 od značky Basic, kterou u nás prodává drogerie Teta. Byl levný, krásně kryje a tahle barva na nehtech vypadá nádherně .


Kiko lak na nehty v odstínu 287 jsem sice zmiňovala teprve v novinkách za březen (zde) a i když jsem ho měla na nehtech pouze párkrát, musím říct, že je skvělý. Barva je trochu tmavší než na fotce, kryje v jedné vrstvě a pro tmavší barvu se dá ještě vrstvit. Prostě krásný lak, řekla bych hlavně na podzim.


Jako poslední zimní laky tady mám dva od Miss sporty. Černý v odstínu 080 a béžový 311. Oba jsou velmi dobré. Kryjí sice až v druhé vrstvě, ale jsou cenově velmi přijatelné a také dlouho vydrží. Poslední dobou se mi líbí hlavně ten béžový, který se dá v podstatě nosit celý rok.



Nyní se přesunu na laky, které nosím na jaře a hlavně v létě. Jsou výrazně veselejší a také pestřejší.


Maybelline Super stay lak v odstínu 615-Mint for life jsem zmiňovala již zde stejně jako další bílý lak od Rimmelu, odstín 703 White hot love.



112 Times square tangerine creme od NYC je můj nepoužívanější letní lak za poslední dva roky od doby, co mi ho poslala segra v balíčku z Ameriky. Ani nevím jestli ho prodávají tady, ale myslím že  ne. Každopádně tohle je ta nejhezčí nejvýraznější letní oranžová kterou jsem kdy viděla. I po skoro dvou letech jsem si jistá, že ho budu nosit skoro celé léto. Sice musím použít dvě vrstvy, ale chybí mi ho v podstatě ani ne třetina.


Poslední letní lak je nějaká "random" značka, ale je to tenhle krásný trochu tmavší modrý odstín. Jmenuje se Pure Ice-French kiss, ale bohužel už ho mám déle a netuším, kde se dá sehnat.


Poslední kategorií jsou bezbarvé laky. Už podle obrázku je asi poznat, že nejradši mám Sally Hansen. Přijdou mi nejkvalitnější a dobře se mi pracuje s jejich štětečkami.


No Chip nadlak skvěle prodlouží výdrž a nehty se krásně lesknou.


Tohle pro změnu lak, který má nehty vyživovat a zesilnit. Používám ho, když nechci použít žádný barevný lak. Nehty potom vypadají přirozeně a zdravě.


O tomhle urychlovači schnutí jsem poprvé slyšela u Hanny Brokolice a zaujal mě tak, že jsem si ho musela koupit. Opravdu je skvělý, nehty uschnou během dvou minut a ještě se skvěle lesknou. Nemyslím si ale, že by nějak prodloužil výdrž laku nebo zabránil odloupávání.


Úplně poslední je Matte Top coat od Loreal. Ten jsem také zmiňovala ve svých oblíbených produktech za březen zde. Jak tak koukám, už mi dochází a určitě si v dohledné době koupím nový, protože se mi poslední dobou matné nehty moc líbí.



Žádné komentáře:

Okomentovat