středa 9. dubna 2014

Spotřebováno I.

Dnes tady mám úplně první článek o produktech, které jsem za poslední dobu vypotřebovala. Ve skutečnosti je jich mnohem víc, ale říkala jsem si, že si kus nechám na jindy, jelikož by článek jinak byl moc dlouhý.
Na začátek tady mám několik věcí z dekorativní kosmetiky. První je tahle, všemi asi už dobře známá, řasenka The rocket volum' express. Všichni jí děsně chválí a říkají jak je skvělá a já se teda také přidám. Je pravda, že ze začátku mi moc nevyhovovala, protože byla ještě dost mokrá a blbě se mi s ní pracovalo, ale do mého požadovaného stádia vyschla v podstatě už po 14 dnech  a tak vydržela následující  2-3 měsíce. Takhle to ale já většinou u řasenek mám, musím počkat než malinko vyschnou a potom je to skvělé, třeba jako například i řasenka They're real mi vyhovuje více trochu vyschlá. Jinak tahle řasenka je podle mě naprosto skvělá. Neslepuje a dělá řasy spíše delší než objemnější, ale za to když si s ní dáte práci, tak máte řasy opravdu dlouhé.


Tenhle lesk na rty od e.l.f. je můj oblíbený Psala jsem o něm už v mých oblíbených produktech za rok 2013 (zde). Má to být prý "liquid lipstick", což rozhodně není, ale jako lesk perfektní.


Černé vodě odolné linky od she sice nejsou špatné, ale znám i lepší, takže tyhle už znovu kupovat nebudu.


Stejně jako tenhle korektor z HM, který zakryje celkem solidně, ale po dvou hodinách jako kdyby tam nikdy nebyl.


Zato tenhle primer na oči od e.l.f. (39,-) je naprosto skvělý. Slyšela jsem o něm mluvit už hodně lidí a i já jsem s ním spokojená.  Jediný problém je, že když ho chci nosit bez stínu, pouze pro zmatnění víčka, musím si dávat pozor, abych ho nenanesla příliš moc k vnitřnímu koutku oka, protože tam má trochu tendenci zalézat do záhybu oka. Jinak ale nadprůměr oproti ceně.



Můj první vypotřebovaný Carmex. Musím říct, že lepší věc na zahojení, vyléčení nebo hydratování rtů neznám. Navíc krásně voní a jakoby mentolově chladí. Zrovna tenhle třešňový podle mě nejvíce. Už několikrát mi lidi na pochválili, že krásně voní i když jsem si ho dávala na rty třeba dva metry od nich. Krása!



Dále tady mám dva produkty na vlasy. Oba jsem dostala k Vánocům (zde). Se suchým šampónem jsem moc spokojená. Nedělá tak moc výrazné bílé skvrny jako ostatní a dá se dobře vyčesat. S Garnier lakem na vlasy už to nebylo tak slavné. Má krásnou parfemaci a vlasy neslepuje, ale když vlasy nastříkám, chvíli sice drží, ale jakmile vyjdu ven a malinko zafouká, tak vlasy jsou ve stavu jako byly před použitím laku. Nic moc prostě.


Třetí věcí na vlasy je sprej, který má chránit před teplem. Nejsem si úplně jistá jestli to dělá nejlépe, ale každopádně když ho použiju, tak vlasy po použití tepla nejsou suché ani nevypadají moc zničeně, takže hádám, že fungovat nějak určitě musí. Anti-perspirant od Nivea Stress protect jsem si koupila chvíli potom, co byl nový. Celkově myslím, že anti-perspiranty od Nivea a také od Dove jsou asi ty nejlepší a tenhle není výjimkou. Už jsem si koupila nový a jsem moc spokojená.


Řada na vlasy od Balea Oil repair, je podle mě perfektní. šampón i kondicionér (každý 49,-) krásně voní a vlasy jsou po nich jemné, hydratované a dobře se rozčesávají. Prostě bomba a za tu cenu se rozhodně vyplatí. O kondicionéru jsem také už psala (zde)


Ryor dvoufázový odličovač je asi nejlepší odličovač na oči, co jsem kdy vyzkoušela (i když teď zkouším od Garnier, který vypadá také dost dobře). Psala jsem o něm také v oblíbených produktech za 2013 (zde)


Poslední dvě věci jsou bodylotion od Balea a sprchový gel Play it Spicy od Playboy. Ke sprchovému gelu nemám asi co říct. Prostě obyčejný gel, nenadchne ani neurazí. Tělový krém od Balea má příchuť rebarbory a krásně chladí. Je to tedy limitovaná edice a myslím, že už dost stará.


Takže tohle by bylo všechno z mého prvního článku o spotřebovaných produktech a snad brzy udělám další.

1 komentář:

  1. Určitě zkus dvojfazovy odličovač od Mixy, ten je taky skvělej!

    OdpovědětVymazat