čtvrtek 24. dubna 2014

Wishlist I.


Za poslední dobu mám nějak zmatek v tom co chci a co mít nemusím. Je pravda, že já chci v podstatě každou blbost, ale rozhodla jsem se udělat si seznam věcí, které chci především. Nějak, nevím vůbec jak, se mi to podařilo zmenšit na pouhých 8 věcí. Tady jsou:



1. NYX tvářenka v odstínu Taupe.Nyx prodávají pouze v jednom Douglasu v Praze, ale tuhle tvářenku jsem tam zatím nenašla. Regály jsou totiž věčně vybrané. Podle mě by NYX měli rozhodně prodávat ve více prodejnách, zájem o to rozhodně je. Tahle tvářenka má krásný odstín, spíše ale na konturování, řekla bych.

2.Kate Moss rtěnka v odstínu 07. Podle mě krásná neutrální barva, malinko do růžova. Nějak se ale pořád nemůžu dokopat k tomu si jí koupit.

3. Batiste suchý šampón je vyhlášený, nikdy jsem ho neměla, ale prý dělá zázraky. Mám takový pocit, že se teď v Praze někde prodává, ale nejsem si jistá kde.

4. Lush Vanishing cream. Od Lushe jsem minulý týden dostala miniaturky a do Vanishing creamu jsem se zamilovala. Je na mastnou pleť a předchází akné atd. a opravdu funguje. Jenom stojí asi 900 Kč tak nevím, jestli se mi do toho chce investovat.

5. Color Tattoo v odstínu Pink Gold. Je to krásná barva a s Color Tattoo jsem moc spokojená, takže už se těším, až si tuhle barvu pořídím.

6. Benefit Lolli tint se mi líbí nejvíc ze všech těchhle "tintů" od Benefitu. Prostě nádhera, ale ještě jsem ho u nás v Sephoře neviděla, typické.

7. L'oreal GlamShineStainSplash v odstínu Milady je naprosto krásná tmavá fialová. Tyhle lesky/rtěnky prý vydrží děsně dlouho tak ho určitě chci zkusit, navíc do téhle barvy jsem se úplně zamilovala.

8. Burjois HealthyMixSerum prostě nemůžu nikde sehnat. V Douglasu ani nikde kde Burjois prodávají tenhle make-up nemají. Všude vidím pouze originální HealthyMix, ale tenhle prostě nikde nemají, což mě moc mrzí, protože o něm hrozně moc mých oblíbených youtuberek mluví a prý je úžasný, lehký, prostě skvělý.

1 komentář:

  1. Do toho Color Tattoo určitě jdi. Používám to jako bázi pod VŠECHNY stíny a kam se na to hrabou běžné báze pod stíny ... Pche !

    Báze Dermacol a jiné nevydrží když mi začne slzet oko a linka se mi rozteče VŠUDE. Když mám CT tak se nerozteče - navlhne, otřeš kapesníkem a OK, není to rozmatlaný všude.

    OdpovědětVymazat